hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så fik Sabrina også plantet sin røv her i hønsegården!

Bok Bok Bok ...

Springer lige tilbage i siderne

Det synes jeg ikke var særligt pænt skrevet om en anden person.
Vi har alle sammen lov til at være her, så længe man taler pænt til og om hinanden.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Jibbe

CamillaRH skriver:

tillykke med ham imorgen

det gåt så stærkt..

Tusind tak. Måske man lige skulle lave en 8 måneders tråd ;-)

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Ved sku næsten ikke om det er sikkert at svare i denne tråd! min datter er for nylig begyndt at komme i bad NÆSTEN hver dag, af den egoistisk grund fra min side, det GIVER MERE SØVN!

Lærke 11 mdr sover IKKE igennem, vågner som regel 7-10 gange om natten, men efter hun er begyndt at komme i bad i 5 minutter om aften vågner hun kun 3-4 gange

Så jo det er sikkert rigtig egoistisk, men vi bliver BEGGE TO gladere af det! og hun får ikke sæbe eller noget i, så bare rent vand.

hvorfor kan det ikke abre accepteres at tingene bliver gjordt forskelligt og vi ikke alle kan være som "alle de andre"!

Mine er da også kommet i bad hver dag som små og indtil de nåede den alder hvor de ikke mere var snaskede hele tiden.
Og jeg har det som så mange andre, mine børn måtte hjertens gerne grise sig alt det de ville, men det skulle være en ren unge når de kom i seng og velduftende og lækre når man tog dem på skødet.

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Det synes jeg ikke var særligt pænt skrevet om en anden person.
Vi har alle sammen lov til at være her, så længe man taler pænt til og om hinanden.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Hahaha, det er altså MIG der hedder Sabrina!!  Meldte min ankomst

Anmeld

29. marts 2011

MorTilMalene

Mlene kommer i bad hver dag men det er mere fordi hun ikk spiser særlig pænt.. og fordi hun skal smørres med en helveds masse creme.. heeh.. hun er forresten næsten 5 mrd..

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Jibbe skriver:

Tusind tak. Måske man lige skulle lave en 8 måneders tråd ;-)

smiler. det synes jeg da du skal gøre

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Honnie's Wife:) skriver:

Hahaha, det er altså MIG der hedder Sabrina!!  Meldte min ankomst

Ohhh!
Dér var jeg godt nok for hurtigt ude....Undskyld

Synes heller ikke rigtigt det lignede dig at være sådan en skrappert

Men tråden her er jo lidt...ehhh...anspændt...så vi er lige lidt på tæerne i staff.

Anmeld

29. marts 2011

DLM

Hold da op sikke en debat og sikke store ord der bliver kastet med altså jeg må sig at jeg er tilhænger af rent vand uden noget i og bad 2-3 gange om ugen og bliver smurt med A-Derma om morgenen på de steder han er tør. min søn er ikke i dagpleje endnu og kommer ikke ud og bliver snavset. Det eneste tidspunkt han bliver "snavset" på er når han får en leverpostejs mad i hånden ellers er han eksemplarisk til at spise og drikke. og så hedder det en vaskeklud når vi er færdige

TS: sikke en køn søn du har

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MorTilMalene skriver:

Mlene kommer i bad hver dag men det er mere fordi hun ikk spiser særlig pænt.. og fordi hun skal smørres med en helveds masse creme.. heeh.. hun er forresten næsten 5 mrd..

hvor sødt - så ligner hun lidt malik ( med hensyn til ikke at spise pænt &nbsp

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

DLM skriver:

Hold da op sikke en debat og sikke store ord der bliver kastet med altså jeg må sig at jeg er tilhænger af rent vand uden noget i og bad 2-3 gange om ugen og bliver smurt med A-Derma om morgenen på de steder han er tør. min søn er ikke i dagpleje endnu og kommer ikke ud og bliver snavset. Det eneste tidspunkt han bliver "snavset" på er når han får en leverpostejs mad i hånden ellers er han eksemplarisk til at spise og drikke. og så hedder det en vaskeklud når vi er færdige

TS: sikke en køn søn du har

ja, vi kom lige ud på et side spor ..

dejligt, at han kan spise "ordenligt" malik smør sig altid ind i alt hvad han spiser, smiler

- tusind tak' skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.