hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

nvm

lillespurv20 skriver:

Ved sku næsten ikke om det er sikkert at svare i denne tråd! min datter er for nylig begyndt at komme i bad NÆSTEN hver dag, af den egoistisk grund fra min side, det GIVER MERE SØVN!

Lærke 11 mdr sover IKKE igennem, vågner som regel 7-10 gange om natten, men efter hun er begyndt at komme i bad i 5 minutter om aften vågner hun kun 3-4 gange

Så jo det er sikkert rigtig egoistisk, men vi bliver BEGGE TO gladere af det! og hun får ikke sæbe eller noget i, så bare rent vand.

hvorfor kan det ikke abre accepteres at tingene bliver gjordt forskelligt og vi ikke alle kan være som "alle de andre"!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Koen.

Stefanie skriver:

Jeg synes at hvis det virker for jer at din datter kommer i bad Næsten hver dag og at i er blevet mere glade af dette, så er det da det i skal gøre ..

Er fuldstændig enig med dig i at folk burde accepteres at tingene bliver gjordt forskelligt og vi ikke alle kan være som "alle de andre"!

Nemlig, folk er forskellige og vi gør tingene som vi finder det bedst hver i sær Fordi "flertallet" siger at det er forkert/rigtigt, så gør det det da ikke forkert/rigtigt af den grund!

Ja, hun sover jo stadig ikke igennem, men længere stræk af gangen og det hjælper stort, for hun bliver jo os trist og irreteret af ike og få sovet

Anmeld

29. marts 2011

Jibbe

Frej bliver ca badet hver anden dag. Kun i vand. Har kun brugt shampoo til ham da jeg havde olie i håret på ham pga arp. Han er 8 måneder imorgen. 

Anmeld

29. marts 2011

Lady Marion <3

Jamen her kommer Alexander på snart 2 i bad hver dag og det er hver dag   Stod det til mig var det hveranden men hans far kan ikke have at han ikke kommer i bad dagligt så han bader ham dagligt og det er han blevet siden han var 4 mdr tror jeg ... Han får dog ikke sæbe i hver dag   Har din dreng astma ?? Astma børn er nemlig mere svedende børn end andre

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Jamen her kommer Alexander på snart 2 i bad hver dag og det er hver dag   Stod det til mig var det hveranden men hans far kan ikke have at han ikke kommer i bad dagligt så han bader ham dagligt og det er han blevet siden han var 4 mdr tror jeg ... Han får dog ikke sæbe i hver dag   Har din dreng astma ?? Astma børn er nemlig mere svedende børn end andre

nej, det har han ikke. han sveder heller ikke på den måde. han bliver bare utrolig varm på kort tid, men han knokler også rundt hele tiden

-

Anmeld

29. marts 2011

Lady Marion <3

CamillaRH skriver:

nej, det har han ikke. han sveder heller ikke på den måde. han bliver bare utrolig varm på kort tid, men han knokler også rundt hele tiden

-

Ok det gør Alexander også , lægen siger det pga hans astma

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Så fik Sabrina også plantet sin røv her i hønsegården!

Bok Bok Bok ...

Springer lige tilbage i siderne

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Kb skriver:

Nu er det jo dig selv der starter en debat, som handler om hvor ofte du bader din søn med sæbe og olie, skifter hans tøj og sengetøj...

Du fortæller at både din mand og dig selv bader hverdag, og fred nu med det, men at I ikke genbruger håndklæder. At du ALDRIG kunne finde på at gå i det samme tøj to gange og det samme gælder din mand og barn. 

Al den info medfører en reaktion fra mig om du kan li det eller ej, ellers skulle du ikke have offenlig gjort informationen.

Al den vand du bruger er et sand spild og det kan du altså ikke modsige. Alle ved at en fremtid uden rent drikkevand ikke ligger langt ude i fremtiden og det er nu engang vores ALLESAMMENS fælles ansvar at spare på det.

Det kan godt være du syntes jeg er en dum kælling der blander mig i noget, som ikke kommer mig ved, men jeg ønsker altså at der skal være vand nok til mine børnebørn og oldebørn osv og derfor blander jeg mig altså, for det er også MIT vand. 

Nu kan det være at næste gang du smider 4 håndklæder i vaskemaskinen, så vil du tænke på hende kællingen på Baby.dk og måske genoverveje om det her håndklæde ikke godt kan bruges en enkelt gang mere

Fedt man kan få sindene lidt i kog - længe leve KLIMAET....

Det var lige dit indlæg jeg gerne ville kommentere på!

Hvad er spilde vand i dine øjne?? 2 maskiner om dagen? Bad hver dag??

Jeg har 2 katte, som drikker fra vandhanen, og der lader jeg da gerne vandet løbe i en halv time. Vi har også et "skide" akvarie på 400 liter, som bliver skiftet hver 10 dag, det er 200 liter der bare løber ud i kloarken, GISP!?!

Vi mennesker bruger rigtig meget vand, og det bliver der først lavet om på når der ikke er mere tilbage!

Jeg ved at Camilla er en super dejlig mor over for Malik,og jeg ville selv gøre som hende hvis jeg havde børn, ingen tvivl om det..

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Ok det gør Alexander også , lægen siger det pga hans astma

okay :/

men, det har malik ikke. jeg tror virkelig bare det er fordi han er aktiv for det er han virkelig. Utrolig at sådan en lille en, kan knokle så meget rundt. men, det kan da godt være man skal spørge læhen - alligevel

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Jibbe skriver:

Frej bliver ca badet hver anden dag. Kun i vand. Har kun brugt shampoo til ham da jeg havde olie i håret på ham pga arp. Han er 8 måneder imorgen. 

tillykke med ham imorgen

det gåt så stærkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.