Kb skriver:
Nu er det jo dig selv der starter en debat, som handler om hvor ofte du bader din søn med sæbe og olie, skifter hans tøj og sengetøj...
Du fortæller at både din mand og dig selv bader hverdag, og fred nu med det, men at I ikke genbruger håndklæder. At du ALDRIG kunne finde på at gå i det samme tøj to gange og det samme gælder din mand og barn.
Al den info medfører en reaktion fra mig om du kan li det eller ej, ellers skulle du ikke have offenlig gjort informationen.
Al den vand du bruger er et sand spild og det kan du altså ikke modsige. Alle ved at en fremtid uden rent drikkevand ikke ligger langt ude i fremtiden og det er nu engang vores ALLESAMMENS fælles ansvar at spare på det.
Det kan godt være du syntes jeg er en dum kælling der blander mig i noget, som ikke kommer mig ved, men jeg ønsker altså at der skal være vand nok til mine børnebørn og oldebørn osv og derfor blander jeg mig altså, for det er også MIT vand.
Nu kan det være at næste gang du smider 4 håndklæder i vaskemaskinen, så vil du tænke på hende kællingen på Baby.dk og måske genoverveje om det her håndklæde ikke godt kan bruges en enkelt gang mere
Fedt man kan få sindene lidt i kog - længe leve KLIMAET....
Det var lige dit indlæg jeg gerne ville kommentere på!
Hvad er spilde vand i dine øjne?? 2 maskiner om dagen? Bad hver dag??
Jeg har 2 katte, som drikker fra vandhanen, og der lader jeg da gerne vandet løbe i en halv time. Vi har også et "skide" akvarie på 400 liter, som bliver skiftet hver 10 dag, det er 200 liter der bare løber ud i kloarken, GISP!?!
Vi mennesker bruger rigtig meget vand, og det bliver der først lavet om på når der ikke er mere tilbage!
Jeg ved at Camilla er en super dejlig mor over for Malik,og jeg ville selv gøre som hende hvis jeg havde børn, ingen tvivl om det..