hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Jæs jæs, men jeg bruger ikke at vaske håret så ofte, da det jo bestemt ikke er sundt.

Men citrus gør aboslut ikke noget godt for hovedebunden.

(ved ikke om læste længere oppe, der hvor jeg skriver hvad min frisør fortalte)

nej jeg har ikke fået det læst desværre...

men citron syren er jo ren syre... der skulle ikke være rest af cireus olier i eller noget...

nej, det er ikke godt med for megen hårvask... øv jeg savner at have nogel gode produkter... kører på El vital for tiden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

mor_sabina

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har bar læst tyndt der hvor jeg kan og så er jeg laborant... så jeg kan ikke lade være med at vide noget om kemi...

jeg tror det er et andet problem mht. vaskepulveret, der er ofte rester i tøjet når det er vasket, så brug mindre vaskepulver hvis det er...

Nåå det forklarer jo en del'
Jeg bruger i forvejen det flydende og kun en spiskeske?? Nå men vi må prøve os frem Tak for svar

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Kb skriver:

Har skam fuld respekt for dine holdninger, bare forbi jeg ikke er enig er ikke det samme som ikke at respektere. 

Jeg provokere dig, sådan er det når man diskutere og er ueninge og det glæder mig det virker, ellers ville vi altså have nogle dødsyge debatter herinde...."Jeg syntes det er helt fint I bade jeres lille dreng i diverse sæber og olier hver eneste dag. Og jeg respektere i vasker tøj 3 gange om dagen, selvom det nærmest ikke har været brugt, men sådan gør vi ikke her hjemme, så vi er uenige" Efterfulgt af knus og kram og smileys i massevis.... Kan du ikke se at det ville blive temmelig kedelig i længden, hvis det hele skulle være så stuerent 

SPAR PÅ VANDET PIGEBARN, lige på det punkt har jeg ikke meget respekt. Men du er ung og har ikke betalt mange vandregninger endnu, du skal nok få lært at skrue ned for forbruget...

Knua og klem

hehe. selvom jeg er ung - har jeg skam betalt mange vand regninger

endelig et ordenligt svar fra din side dejligt.

pigebarn? .. vælger lige ikke at svare på det sidste..

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Stefanie skriver:

Selv tak

Jeg synes ikke man har grund til andet,

alle har hver sin menning og måde at opdrage på

lige præcis

Anmeld

29. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

nej jeg har ikke fået det læst desværre...

men citron syren er jo ren syre... der skulle ikke være rest af cireus olier i eller noget...

nej, det er ikke godt med for megen hårvask... øv jeg savner at have nogel gode produkter... kører på El vital for tiden....

9 ud af 10 der døjer med tør hovedebund, er pga. de ikke tåler Citric Acid, så om det er rent eller har jeg ingen forstand på... Men jeg ved da jeg gik væk fra at bruge shampoo uden dette, kløede jeg ikke mere.

Nu kan jeg så bare ikke finde nogle produkter uden det mere, men som skrevet MATAS Carbamid, giver mig heller ingen problemer. (men de opstår hurtigt hvis jeg bruger for meget fis-til-håret-produkter)

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

mor_sabina skriver:

Nåå det forklarer jo en del'
Jeg bruger i forvejen det flydende og kun en spiskeske?? Nå men vi må prøve os frem Tak for svar

et godt råd er at bruge pulver i stedet... det er også bedre for maskinen...

Anmeld

29. marts 2011

Koen.

Ved sku næsten ikke om det er sikkert at svare i denne tråd! min datter er for nylig begyndt at komme i bad NÆSTEN hver dag, af den egoistisk grund fra min side, det GIVER MERE SØVN!

Lærke 11 mdr sover IKKE igennem, vågner som regel 7-10 gange om natten, men efter hun er begyndt at komme i bad i 5 minutter om aften vågner hun kun 3-4 gange

Så jo det er sikkert rigtig egoistisk, men vi bliver BEGGE TO gladere af det! og hun får ikke sæbe eller noget i, så bare rent vand.

hvorfor kan det ikke abre accepteres at tingene bliver gjordt forskelligt og vi ikke alle kan være som "alle de andre"!

Anmeld

29. marts 2011

mor_sabina

Ni-ko-li-ne skriver:

et godt råd er at bruge pulver i stedet... det er også bedre for maskinen...

Nå jeg har hørt det er lige omvendt, der kan man bare se

Anmeld

29. marts 2011

Stefanie

lillespurv20 skriver:

Ved sku næsten ikke om det er sikkert at svare i denne tråd! min datter er for nylig begyndt at komme i bad NÆSTEN hver dag, af den egoistisk grund fra min side, det GIVER MERE SØVN!

Lærke 11 mdr sover IKKE igennem, vågner som regel 7-10 gange om natten, men efter hun er begyndt at komme i bad i 5 minutter om aften vågner hun kun 3-4 gange

Så jo det er sikkert rigtig egoistisk, men vi bliver BEGGE TO gladere af det! og hun får ikke sæbe eller noget i, så bare rent vand.

hvorfor kan det ikke abre accepteres at tingene bliver gjordt forskelligt og vi ikke alle kan være som "alle de andre"!

Jeg synes at hvis det virker for jer at din datter kommer i bad Næsten hver dag og at i er blevet mere glade af dette, så er det da det i skal gøre ..

Er fuldstændig enig med dig i at folk burde accepteres at tingene bliver gjordt forskelligt og vi ikke alle kan være som "alle de andre"!

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

mor_sabina skriver:

Nå jeg har hørt det er lige omvendt, der kan man bare se

men når du kun bruger en spsk skulle det jo være fint nok alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.