hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

quar20

Leonora skriver:

Ja og jeg får desværre den tanke at nogen venter på en anledning til at kunne "disse" andres holdning...og det bryder jeg mig bestemt ikke om..

Synes tit det sker at en tråd bliver til en hade tråd hvor det handler om at hænge folk ud. Og det giver ingen mening i mit hoved...hvad enten det så handler om bad, økonomi og andre emner...

Sådan har jeg desværre tænkt mange gange..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Stefanie

Hej

Min datter Victoria som er 1 år og 9 måneder kommer i bad hver anden dag, og ellers hvis hun trænger til det

Nogle gange springer vi shampooen over hvis hun har været i bad 2 dage i træk

Anmeld

29. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

læs dit svar igen

jeg har da ikke svinet nogle til?

og hvorfor må I skrive at det er forfærdeligt at min søn kommer i bad hverdag. Når jeg ikke må skrive at JEG synes det er forkert at der fx(som i dit tilfælde) kun kommer i bad engang om ugen?

hvis man kan skrive sådan til andre, må man også kunne tåle at få tilbage

Når man opretter en debat som denne og har så faste holdninger som klart er mod flertallet, så må man også tage de hug der følger med.

^ Citat mig selv, jeg skriver ingen steder at det er decideret ok. Jeg ser i øvrigt heller ingen steder at nogen skriver at du er en dårlig mor.

Jeg har aldrig skrevet at det er direkte forfærdeligt eller forkert det du vælger at gøre. Så i denne sammenhæng er det faktisk dig der er ude efter mig og ikke omvendt. Forskellen er blot at jeg ikke tager det så nært som du 

Anmeld

29. marts 2011

signe.

CamillaRH skriver:

det synes jeg ikke der er nogle grund til ?

vil da gerne ha' svar fra de andre..

okay kunne bare se der var en del der havde skrevet noget med at den var kørt af sporet, og hadetråd kom vist også på tale.. så det jo bare at låse den.. man kan jo altid oprette en ny

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

aya-zia skriver:

jeg ved ik om jeg syntes det her er en rimelig debat længer... det er da MEGET umoden af alle her inde som sidder og sviner hinanden til bare fordi vi har forskellige holdninger... jeg kan f.eks. tilslutte mig dem som fodre deres unger med kiks (om det så er tit er sjælden) men jeg kan også tilslutte mig dem som kommer deres børn i bad efter behov... vi lever i en tid hvor alt er tilladt så længe vores børn ik lider overlast... hvis vores børn kan tåle sæbe, crem hver dag eller slik chips COLA hver dag så fred være med det...

det er vores ansvar som forældre og gøre hvad vi mener er bedst for vores børn... så hold nu op med og hakke på hinanden.

vi skal forstille og være voksne menesker som skal være gode eksempler for vores børn... og syntes ærligtal ik man kan være stolt af sig selv hvis man sviner ander til... vi vil jo heller ik ha vores børn sviner nogle til...

vil vi ha fred på jorden skal vi starte med og acepter hinandens forskellighed...

sådan nu fik jeg sagt min mening... og jeg undskylder på forhånd hvis nogle føler sig tråt på... det er ik min mening...

Kan kun være 100% enig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Kb skriver:

Nu er det jo dig selv der starter en debat, som handler om hvor ofte du bader din søn med sæbe og olie, skifter hans tøj og sengetøj...

Du fortæller at både din mand og dig selv bader hverdag, og fred nu med det, men at I ikke genbruger håndklæder. At du ALDRIG kunne finde på at gå i det samme tøj to gange og det samme gælder din mand og barn. 

Al den info medfører en reaktion fra mig om du kan li det eller ej, ellers skulle du ikke have offenlig gjort informationen.

Al den vand du bruger er et sand spild og det kan du altså ikke modsige. Alle ved at en fremtid uden rent drikkevand ikke ligger langt ude i fremtiden og det er nu engang vores ALLESAMMENS fælles ansvar at spare på det.

Det kan godt være du syntes jeg er en dum kælling der blander mig i noget, som ikke kommer mig ved, men jeg ønsker altså at der skal være vand nok til mine børnebørn og oldebørn osv og derfor blander jeg mig altså, for det er også MIT vand. 

Nu kan det være at næste gang du smider 4 håndklæder i vaskemaskinen, så vil du tænke på hende kællingen på Baby.dk og måske genoverveje om det her håndklæde ikke godt kan bruges en enkelt gang mere

Fedt man kan få sindene lidt i kog - længe leve KLIMAET....

selvf. men, derfor skal du da ikke begynde at skrive at vi måske har problemer i familie fordi jeg går op i at vi er rene (ikke fordi man ikke er ren hvis man går i bad. hvad 3 dag, forstå mig ret)

- jeg forsætter som vi gør nu da det er min holdning til tingene.

Fint du har din holdning, det respektere jeg. Vær venlig også at respektere min.

Mvh Camilla

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Mor-til-Hasse skriver:

okay kunne bare se der var en del der havde skrevet noget med at den var kørt af sporet, og hadetråd kom vist også på tale.. så det jo bare at låse den.. man kan jo altid oprette en ny

jeg synes folk kommer med nogle ordenlig svar på de sidste to sider smiler.

men, ja.. det gik lidt amok.. fred være med det

Knus

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Stefanie skriver:

Hej

Min datter Victoria som er 1 år og 9 måneder kommer i bad hver anden dag, og ellers hvis hun trænger til det

Nogle gange springer vi shampooen over hvis hun har været i bad 2 dage i træk

Tak for ordenligt svar, smiler

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Når man opretter en debat som denne og har så faste holdninger som klart er mod flertallet, så må man også tage de hug der følger med.

^ Citat mig selv, jeg skriver ingen steder at det er decideret ok. Jeg ser i øvrigt heller ingen steder at nogen skriver at du er en dårlig mor.

Jeg har aldrig skrevet at det er direkte forfærdeligt eller forkert det du vælger at gøre. Så i denne sammenhæng er det faktisk dig der er ude efter mig og ikke omvendt. Forskellen er blot at jeg ikke tager det så nært som du 

selvf gør du ikke det - jeg sviner dig jo heller ikke til. ??

og nej, er ikke ude efter dig..

læs hele tråden igennem, så skal du nok se - hvad folk kalder folk som bader deres børn hverdag..

knus

Anmeld

29. marts 2011

birthee

Rose <3 skriver:

Ja fandt en, men den er nu udgået

Men Matas egen grønstribet med carbamid den har jeg ingen problemer med, temmelig sikkert fordi carbamiden beroligere huden.

Desværre er der også mange nickname for citrus bla. citric Acid.

Mini Risk og Sanex havde jeg store problemer med (og jeg kan måske forstille mig, det er en af disse du bruger til din søn) Troede helt seriøst jeg havde fået lus, da jeg brugte disse, men så sagde min frisør at det ikke var lus, men at min hovedebund var fyldt med tørhud, samtidig fortalte hun at 9 ud af 10 der døjer med tør hovedebund er pga. de ikke tåler citrus.

Jeg har lige været ude og kigge på den shampoo jeg bruger til ham (kids fra neutral), og den indeholder faktisk også det der citric acid... faktisk alt det shampoo vi har herhjemme, indeholder citric acid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.