hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Det har jeg nu bestemt heller ikke kaldt dig

nej.

men, du skriver at det er ok. at jeg for hug?

ville du ha' det okay, med at jeg skrev sådan til dig?

mere der jeg vil hen.

så kan du måske bedre forstår jeg svare - som jeg gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

nej.

men, du skriver at det er ok. at jeg for hug?

ville du ha' det okay, med at jeg skrev sådan til dig?

mere der jeg vil hen.

så kan du måske bedre forstår jeg svare - som jeg gør.

Jeg skriver ikke decideret at det er ok at du får hug, jeg skriver at det er hvad du kan forvente når du selv skyder ret så skarpt efter andre

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Jeg skriver ikke decideret at det er ok at du får hug, jeg skriver at det er hvad du kan forvente når du selv skyder ret så skarpt efter andre

læs dit svar igen

jeg har da ikke svinet nogle til?

og hvorfor må I skrive at det er forfærdeligt at min søn kommer i bad hverdag. Når jeg ikke må skrive at JEG synes det er forkert at der fx(som i dit tilfælde) kun kommer i bad engang om ugen?

hvis man kan skrive sådan til andre, må man også kunne tåle at få tilbage

Anmeld

29. marts 2011

aya-zia

Du er mere hyrstierisk(staves) end mig

Det sjovt som du propper salt og peber på alting jeg skriver ingen steder at han for marekiks HVERDAG (jeg skrev ofte) dvs. hvis vi går en tur med barnevognene og hvis vi fx. skal ned og handle så har jeg altid en kiks eller et stykke frugt med til ham. Jeg synes det er fint. Han for ordenligt mad du kan komme forbi og spise med en dag? haha.

- ja, jeg griner af det. fordi jeg synes du overdriver helt vildt. jeg er ikke umoden bare fordi jeg ikke gør som du ville gøre/gør. Jeg synes slet ikke du kan tilade dig at skrive sådan til mig! Lad vær med at kom ind på min person, når du overhovedet ikke kender mig! bare fordi vi er uenige er det skam ikke ens betydning med at du har rat - det har ingen! da vi alle tænker forskelligt og SELV bestemmer over vores børn.

måske du bare er gammeldags?

jeg ved ik om jeg syntes det her er en rimelig debat længer... det er da MEGET umoden af alle her inde som sidder og sviner hinanden til bare fordi vi har forskellige holdninger... jeg kan f.eks. tilslutte mig dem som fodre deres unger med kiks (om det så er tit er sjælden) men jeg kan også tilslutte mig dem som kommer deres børn i bad efter behov... vi lever i en tid hvor alt er tilladt så længe vores børn ik lider overlast... hvis vores børn kan tåle sæbe, crem hver dag eller slik chips COLA hver dag så fred være med det...

det er vores ansvar som forældre og gøre hvad vi mener er bedst for vores børn... så hold nu op med og hakke på hinanden.

vi skal forstille og være voksne menesker som skal være gode eksempler for vores børn... og syntes ærligtal ik man kan være stolt af sig selv hvis man sviner ander til... vi vil jo heller ik ha vores børn sviner nogle til...

vil vi ha fred på jorden skal vi starte med og acepter hinandens forskellighed...

sådan nu fik jeg sagt min mening... og jeg undskylder på forhånd hvis nogle føler sig tråt på... det er ik min mening...

Anmeld

29. marts 2011

Leonora

CamillaRH skriver:

ja. jeg synes også vi kommer ind på noget helt andet - end sprørgsmålet

men, sådan er det tit. at folk spørger om noget, og for svar på noget helt andet. forstår heller ikke hvordan en debat om bad, kan komme ud i rengørings forstyrelser og skod mad

Ja og jeg får desværre den tanke at nogen venter på en anledning til at kunne "disse" andres holdning...og det bryder jeg mig bestemt ikke om..

Synes tit det sker at en tråd bliver til en hade tråd hvor det handler om at hænge folk ud. Og det giver ingen mening i mit hoved...hvad enten det så handler om bad, økonomi og andre emner...

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

aya-zia skriver:

jeg ved ik om jeg syntes det her er en rimelig debat længer... det er da MEGET umoden af alle her inde som sidder og sviner hinanden til bare fordi vi har forskellige holdninger... jeg kan f.eks. tilslutte mig dem som fodre deres unger med kiks (om det så er tit er sjælden) men jeg kan også tilslutte mig dem som kommer deres børn i bad efter behov... vi lever i en tid hvor alt er tilladt så længe vores børn ik lider overlast... hvis vores børn kan tåle sæbe, crem hver dag eller slik chips COLA hver dag så fred være med det...

det er vores ansvar som forældre og gøre hvad vi mener er bedst for vores børn... så hold nu op med og hakke på hinanden.

vi skal forstille og være voksne menesker som skal være gode eksempler for vores børn... og syntes ærligtal ik man kan være stolt af sig selv hvis man sviner ander til... vi vil jo heller ik ha vores børn sviner nogle til...

vil vi ha fred på jorden skal vi starte med og acepter hinandens forskellighed...

sådan nu fik jeg sagt min mening... og jeg undskylder på forhånd hvis nogle føler sig tråt på... det er ik min mening...

nemmelig..

- godt skrevet.

Anmeld

29. marts 2011

signe.

vi kan d bare bede Henrik om at låse den.. så er den ged barberet

Anmeld

29. marts 2011

Leonora

aya-zia skriver:

TAK jeg er enig....og danser af glæde...

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Mor-til-Hasse skriver:

vi kan d bare bede Henrik om at låse den.. så er den ged barberet

det synes jeg ikke der er nogle grund til ?

vil da gerne ha' svar fra de andre..

Anmeld

29. marts 2011

Kb

Nu er det jo dig selv der starter en debat, som handler om hvor ofte du bader din søn med sæbe og olie, skifter hans tøj og sengetøj...

Du fortæller at både din mand og dig selv bader hverdag, og fred nu med det, men at I ikke genbruger håndklæder. At du ALDRIG kunne finde på at gå i det samme tøj to gange og det samme gælder din mand og barn. 

Al den info medfører en reaktion fra mig om du kan li det eller ej, ellers skulle du ikke have offenlig gjort informationen.

Al den vand du bruger er et sand spild og det kan du altså ikke modsige. Alle ved at en fremtid uden rent drikkevand ikke ligger langt ude i fremtiden og det er nu engang vores ALLESAMMENS fælles ansvar at spare på det.

Det kan godt være du syntes jeg er en dum kælling der blander mig i noget, som ikke kommer mig ved, men jeg ønsker altså at der skal være vand nok til mine børnebørn og oldebørn osv og derfor blander jeg mig altså, for det er også MIT vand. 

Nu kan det være at næste gang du smider 4 håndklæder i vaskemaskinen, så vil du tænke på hende kællingen på Baby.dk og måske genoverveje om det her håndklæde ikke godt kan bruges en enkelt gang mere

Fedt man kan få sindene lidt i kog - længe leve KLIMAET....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.