hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Violamusensmor

NØJh de damer hvor er der bare meget trashtalk i denne her tråd. Respekter dog bare andres holdninger og vær glade for, at i HELT selv kan styre jeres ungers baderutiner derhjemme. Det kan da ikke være rigtigt at der bare bliver kørt heads på en enkelt i denne tråd, fordi hun er ærlig og fordi at hendes rutiner ikke lige matcher jeres. OMG det her er da for langt ude. Husk nu at alle ikke kan handle ens, så ville det sku også være kedeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaliksMor

dejligt med så mange svar

- synes det er ærveligt at nogle direkte ødelægger debatten ved at svine andre til.

bad eller ej, så er vi alle mennesker og vil(forhåbenligt) vores børn det bedste.

Anmeld

29. marts 2011

Violamusensmor

CamillaRH skriver:

dejligt med så mange svar

- synes det er ærveligt at nogle direkte ødelægger debatten ved at svine andre til.

bad eller ej, så er vi alle mennesker og vil(forhåbenligt) vores børn det bedste.

ENIG!

Anmeld

29. marts 2011

Leonora

Violamusensmor skriver:

NØJh de damer hvor er der bare meget trashtalk i denne her tråd. Respekter dog bare andres holdninger og vær glade for, at i HELT selv kan styre jeres ungers baderutiner derhjemme. Det kan da ikke være rigtigt at der bare bliver kørt heads på en enkelt i denne tråd, fordi hun er ærlig og fordi at hendes rutiner ikke lige matcher jeres. OMG det her er da for langt ude. Husk nu at alle ikke kan handle ens, så ville det sku også være kedeligt!

FUUUUUCK hvor er jeg ENIG.........

Det er sku til grin at have en kæmpe diskussion om folks vaner og rutiner. Vi er jo heldigvis iikke alle ens for så var denne side gået ned for længst.....

Det her handler jo ikke hvad der rigtigt eller forkert men mere om et simpelt spørgsmål, hvor ofte er din barn i bad.....

Nå men svaret på det er hver dag (hvis vi har tid og er et sted hvor bad er muligt. Men badet for os handler lige så meget om at Leonora synes det er fantastisk som det handler om renlighed...

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Leonora skriver:

FUUUUUCK hvor er jeg ENIG.........

Det er sku til grin at have en kæmpe diskussion om folks vaner og rutiner. Vi er jo heldigvis iikke alle ens for så var denne side gået ned for længst.....

Det her handler jo ikke hvad der rigtigt eller forkert men mere om et simpelt spørgsmål, hvor ofte er din barn i bad.....

Nå men svaret på det er hver dag (hvis vi har tid og er et sted hvor bad er muligt. Men badet for os handler lige så meget om at Leonora synes det er fantastisk som det handler om renlighed...

ja. jeg synes også vi kommer ind på noget helt andet - end sprørgsmålet

men, sådan er det tit. at folk spørger om noget, og for svar på noget helt andet. forstår heller ikke hvordan en debat om bad, kan komme ud i rengørings forstyrelser og skod mad

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Sallisørøver skriver:

har ikke skrevet der er noget problem.. skrev og spurgte om jeg avr uhygiejnisk hvis det er hygiejne at bade sit barn hver dag med sæbe

efter min menig synes jeg hvis det kun er fx. engang om ugen.

- men, jeg må nok heller skrive - at vi alle er forskellige.

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg er mildest talt lidt chokeret over at du bader dit barn med sæde og shampoo hver dag. Det er ekstremt usundt for baby'ers hud, men det er du vel ikke klar over siden du bader hende hver dag?!

Frederikke - min den mindste - er knap 9 mdr. og hun kommer max. i bad 2 gange i ugen, hvilket jeg synes er passede. Tilgengæld kommer den store på 6 år i bad hver anden dag, men hun bliver også snavset på en anden måde.

det har jeg skam godt hørt men, derfor kommer min søn og os andre for den sags skyld - alligevel i bad hverdag.

- tak for svar

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Mor-til-Hasse skriver:

lidt som om det er mere de voksnes behov, at barnet SKAL i bad hver dag.. herhjemme er det 1-3 gange om ugen, men vask med klud hver dag forneden, hænderne og halsen... UDEN sæbe og cremer og alt sådan noget... jeg synes det er lækkert at smøre mig selv ind, men ikke bette purk, som i øvrigt er 11 mdr

selvf er det mit behov - lige nu er malik da ligeglad. ( selvom han elsker at komme i bad)

jeg kan ikke lægge ham i seng, hvis han har madrester over det hele, eller hvis vi har været ude og lege i sandkasse.

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Shibby skriver:

Gjorde det samme som dig camillaRHda Mikkel var lille. Han gylpede meget,svinede meget med maden som børn skal gøre!   Jeg syntes det var ulækkert at have ham tæt på hvis ikke han var ren og velduftene. Sådan her havde jeg det til Mikkel var nået den alder hvor gylp og det at tage bad i sin mad eller grød var overståede kapitler! I dag kommer han i bad alt efter behov-han er 5 år,3 mdr

nemmelig.

jeg har det helt på samme måde - også må det da også være dejligt for de små at komme i bad, og dufte frem for at lugte af gylb og div. madrester.

Anmeld

29. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

skriver jeg nogen steder at du skal blive vosken fordi du bader dit barn engang om ugen?

skriver jeg nogen steder at du er umoden fordi dit barn for mariekisk(ikke fordi dit barn gør det)

skriver jeg nogensteder at din barn er et stakkels barn fordi det har dig som mor? - NEJ!

så derfor er det sku da klart jeg skriver som jeg gør.

Jeg synes da det er fint at vi alle er forskellige, men synes på ingen måde at jeg fortjener "hug" (som du kalder det) fordi jeg bader min søn, hverdag. Bare fordi i er uenige med mig, skal i da ikke begynde at kalde mig en dårlig mor, at at mit barn er et stakkels barn som for skodmad osv. Det var slet ikke det jeg spurgte om! så forstår slet ikke vi skal derud! Tskkk..

Det har jeg nu bestemt heller ikke kaldt dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.