Kb skriver:
Hvad er det dog I prøver at "vaske væk" hjemme hos jer?
Er det fordi at andre mennesker endelig ikke må få den opfattelse, at der ikke er styr på tingene hjemme hos jer. At I ikke er ordenlige mennesker, med overskud og problemfri tilværelse..... Vi er rene og pæner og lugter konstant af blomster og violer, så hjemme hos os er alting godt?
Man får næsten den tanke at du prøver, bevidst eller ubevidst, at dække over noget som ikke kan vaskes væk....
Børn får pletter på tøjet, that is life. Sveder, jo det gør de måske, men det lugter fandme ikk og slet ikke så meget at man behøver køre 3 vaske om dagen - tag dog lidt ansvar for den verden du lever I, og ikke mindst dine børns fremtid, og spar lidt på vandet og strømmen.
hold da helt op - et svar
adrk. siger jeg bare.
hør her, synes du skal holde dig væk fra debatten, hvis du kun har negative ting at sige.
du kender mig ikke, du kender ikke min søn - du ved ingenting!
du gætter dig frem, og fordi vi ikke gør som du - og at jeg er dybt uenig med dig! så betyder det ikke at vores familie har problemer . come on.
min søn, bliver skam snavset. har for skam pletter på tøjet, han har et liv
jeg gider ikke sidde og forsvare mig selv, fordi du tror sådan om andre folk som du overhovedet ikke kender.
Jeg synes ganske enkelt at du skal få dig et liv ..
lær at lev med at vi alle ikke er ens, at jeg bruger sæbe og bader min søn hverdag, at vi har 2-3 vakse om dagen, at vi IKKE er som dig - gør os ikke til dårlige mennesker. Lev med det, sådan er livet nu engang.
Har du problemer i familie livet? siden dine børn kommer i bad så sjældent, man skulle næsten tror du dækker over noget. (hvordan føles det?
)