Jeg har ikke lige gidet læse alle indlæggene, da de er blevet ret mange efterhånden. Jeg er mor til to drenge på snart 2 og 3 år. Vi har altid været meget opmærksomme på deres huds tilstand, da begge drenge har haft tør hud og den lille ovenikøbet har haft meget tør hud i hårbunden. De kommer kun i bad én gang om ugen, hvor de bliver vasket godt igennem. Resten af ugen står den på vaskeklud og vand. Da de var 2-6 mnd kom de i bad så godt som dagligt, da gylp ikke er det lækreste stads, men efterhånden er det blevet færre og færre gange pga deres hud.
De går altså ikke rundt og lugter og er uhygiejniske. De er skønne, rene drenge, som har fået meget bedre hud. Jeg har ALDRIG hørt en fornuftig grund for at bade børn dagligt og blev faktiskt overrasket over nogle af reaktionerne her, hvor folk nærmest er blevet stødt af, at andre ikke bader børn hver dag. Jeg er overrasket over, at nogle bader 3 årige hver dag
Vi er vist bare meget forskellige, men mon ikke alle vores børn er sunde og raske trods alt? 
Anmeld