Det der nu bliver debateret over at hvorvidt det er sundt eller ikke sundt at bade sine babyer i sæbe hver dag. Det jeg personligt bliver irrieteret over når jeg læser debatten er at du/TS overhovedet ikke vil se realiteten og konsekvenserne af brug af sæbe dagligt. Det er som om du går totalt i forsvarsposition, uden grund. Der bliver kun fortalt at det ikke er sundt for barnets hud
At du giver ham slik ofte, der er vi også meget forskellige
-Man er i et forum som Baby meget udsat når man skriver debatter om ting der ikke er sundt for sine børn fordi mange herinde ofte pudser glorien og siger at sådan kommer det aldrig til at være herhjemme. Lige med bad der er vi i en situation der er skadeligt for dit barn og for miljøet og derfor reagere folk som de gør.
Jeg synes ikke det er ok at du bliver gjort til en umoden, uansvalig forælder, men den måde hvorpå du svarer på indlæggene er på en måde hvorpå man virker tager sig til hovedet og tænker stakkels barn (jeg ved at du med garanti ikke er sådan i virkeligheden, men det er jo ok at tage ved lære af andre folks erfaringer og videnskablige undersøgelser med stadig påpeger at dagligt bad skader dit barn og miljøet)
Håber ikke jeg lød for hård, for det var ikke min mening. Vi er uenige og det har man lov at være, men det er ikke en skam at tage ved lære 

Anmeld