malik har det bedre end så mange andre.
snak i en ordenlig tone til mig - hvem tror du at du er, siden du skriver til mig på den måde?
utroligt man ikke engang kan oprette en debat uden folk som dig, skal ødelægge det hele. Vi alle er forskellige - lev med det!
jeg propper ikke min søn med skodmad, du skulle bare vide. En kiks i ny og næ ser jeg sku ikke noget galt i.
Måske du skulle tag og blive moden, og lade vær med at udtale dig om folk du overhovedet ikke kender - 
Folk bliver negative og vrede over, at du ikke handler efter miljø og sundhedsstyrelsen anbefalninger og fordi du står ved, at det er det mest rigtige for dig/ jeres familie
Det er brand ærgeligt, at debatterne ofte bliver personlige, nedladende og negative - men sådan er det ofte når noget er rigtig for nogle og urigtig for andre.
Jeg selv er dybt modstander af de skide vådeservietter medmindre vi er ude! Min søn bliver vasket med skumservietter og vand når han har tisset i bleen - og har han skidt, så bliver han vasket med sæbe forneden.
Han er 2,5 år og kommer i bad hver anden dag - det er sket, at der er gået 3 dage men så har jeg det altså rigtig skidt med det, sådan er jeg
Jeg bruger sæbe, olie og cremer til ham - og det gør jeg for, at blødgøre hans hud. De dage han ikke kommer i bad bliver han vasket forneden - altid og fødderne kommer også en tur under hanen både med vand og sæbe for han lugter om fødderne 
Nogle ville måske mene, at det er fint kun med vand/ med eller uden sæbe - ja hvad ved jeg.... Og det er også fint, men skal vi ikke blive enige om, at vi alle sammen gør det vi føler er bedst for vores børn? .... Og dette med/ uden sæbe, bad hver dag/ hver 2, 3, 4, 7 dag? 
Jeg kan mene så meget om hvad i andre gør - men mest af alt er det vigtigst for mig, at jeg føler jeg gør det bedste for mit barn!