hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

miinimeal

CamillaRH skriver:

Nemmelig - heldigvis da 

- så er der jo også en grund til det. vi har aldrig haft problemer med maliks hud, så derfor ser jeg ingen grund til ikke at gøre det.

hver sin smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

når barnet ikke har problemer med huden - så synes jeg da ikke der er en grund til at der går en heeel uge imellem.

det heller ikke sundt ikke at komme i bad ..

Man får ikke atopisk eksem af det i hvert fald, eneste ulempe ved ikke at gå i bad er dreadlocks

Anmeld

28. marts 2011

henh01

CamillaRH skriver:

når barnet ikke har problemer med huden - så synes jeg da ikke der er en grund til at der går en heeel uge imellem.

Det er mere sundt ikke at bade end det er at bade.

Anmeld

28. marts 2011

miinimeal

henh01 skriver:

Bare vent til den dag du stopper med at bruge creme, så kommer reaktionen fordi cremen.

Ej undskyld jeg blander mig så meget, bliver bare chokeret over din holdning til bad og creme.

enig,,

Anmeld

28. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

Igen, fordi de ikke kommer i bad betyder det jo ikke at de ikke bliver vasket.

Kamille har ingen problemer med huden men jeg vil gerne forebygge at hun kan risikere at få det.

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Albertesmor skriver:

Hvis du nu tørrer ham hele dagen igennem er jeg sikker på at han sagtens kan undvære badet
jeg er REN når jeg har været i bad og behøver derfor ikke skifte håndklæder hver dag

Det kommer han aldrig til - han skal i bad hverdag og hver anden, hvis der skulle komme noget i vejen for det. Og det er ligemeget alder

Jeg selv går i bad hverdag, vasker hår hverdag. Bruger alle mulige sæber og shampo og selvf balsam .. Og forneden har jeg en specil sæbe, lige netop for at undgå .. svamp og diveres ting ..

vi skifter også håndklæder hverdag, ved engenlig ikke hvorfor. Det bare blevet en vane

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

henh01 skriver:

Det er mere sundt ikke at bade end det er at bade.

det passer ikke.

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Igen, fordi de ikke kommer i bad betyder det jo ikke at de ikke bliver vasket.

Kamille har ingen problemer med huden men jeg vil gerne forebygge at hun kan risikere at få det.

igen - alle har hver deres holdning

- jeg synes bare ikke en klud er nok, nu hvor malik fx. spiser selv

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

henh01 skriver:

Bare vent til den dag du stopper med at bruge creme, så kommer reaktionen fordi cremen.

Ej undskyld jeg blander mig så meget, bliver bare chokeret over din holdning til bad og creme.

Det er helt iorden Jeg tager det skam ikke til mig - alligevel.

Synes det er vildt så stor en forskel der er. Også mange forskellige holdninger - maliks sundhedsplejsk sagde dengang hun kom at det var fint han kom i bad hverdag - alt andet er ammestue snak! det sagde hun  så.. jeg ser intet problem i det.

J

Anmeld

28. marts 2011

henh01

CamillaRH skriver:

det passer ikke.

Øh jo det gør Ens PH værdi regulerer sig selv, hvorimod når du planter sæbe i f.eks. skridtet så kommer din PH værdi svinger din PH værdi fuldstændig. Hud og hår har tilfældigvis en evne til at rense sig selv og tilfører sig selv fugt og fedt.

Når man bader forstyrrer man som ovenfor beskrevet kroppens PH værdi, man udtørrer huden fordi man drøber de celler der selv danner naturlig kropsfedt. Og man ødelægger kroppens evne til selv at nedbryde bakterier. Så jo det skader mere at bade end det gør ikke at bade!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.