Bliver simpelthen nød til at rette dig, ved ikke om andre har kommenteret på dit indlæg, men hullet lukke sig altså ikke og det forsvinder da slet ikke, det vil altid være at se. Taler af egen erfaring, da jeg i en årerække ikke gik med øreringe, en venindes mor spurgte så på et tidspunkt om hun måtte prøve at sætte et øreting i og den gik lige igennem. Min kæreste havde hul i øret da han var helt ung, nu i en alder af 33, kan man stadig se hvor hullet har været, så desværre er det ikke bare at tage øreringen ud, der vil altid være et mærke efter det!
Nu er der så flere der giver dig ret, men jeg vil altså lige påpege at det bestemt ikke er sikkert at arret er til at se! Jeg haft syv huller i ørerne - fire af dem er vokset sammen og kan IKKE ses, to af dem har jeg jævnligt stave i, så de vokser ikke sammen, og et helt tredje bruger jeg ALDRIG og har ikke gjort det i mange år (rent faktisk er det sådan at jeg lavede det, men lavede det for lavt, så har aldrig haft en stav i) og det er meget tydeligt, og meget brugbart endnu. Det fyldes med skidt, men det presses bare ud med staven. Så der er altså intet at sige med sikkerhed. 
det kommer også an på størrelsen af hullet. Min øjenbrynspiercing er så småt ved at vokse sammen - jeg vil ikke kunne sætte min normale stav i, og hold op, hvor heler det pænt. Jeg er helt sikker på at det en dag er helt væk - dog har jeg en veninde som fik lavet sin øjenbryns piercing af en der kom til at sætte den ned i hårrødderne, så hendes ar og meget grimt. Det handler altså også om hvor man får lavet sine piercings.
Anmeld