ZamanogDania skriver:
Jeg kan godt lide når min datter har øreringe. Så er det smag og behag. Du må bare lad være med gør det. Det er dit valg.
Desuden jeg havde os ørering på da jeg var lille, og jeg synes ikke på nogen måder min mor har gjord noget dÅrlig. Og hun er ikke den eneste.
Man har ikke engang lov til sige hvad man vil her i baby.dk. Så bliver man bare overfaldet. Det sku da ikke sjov. Jeg har aldrig i mit liv oplevet sådan en situation. Kun her i baby. 
Det er ikke er angreb fra min side. Jeg søger blot indsigt i hvad der er baggrunden for at du har valgt at lave huller i din datters ører søm lille baby.
Jeg mp indrømme at hvis grunden "kun" er fordi du syns det er pænt.... ?!?!? Blir jeg en smule rød i kinderne, for der er da mange ting jeg syns er pænt, men ikke lig med at gøre det. Det der gør at jeg selv vælger det ene fremfor det andet er en overvejelse af behov. Jeg ser på om det udelukkende er mine behov/ideer/meninger der er ved at blive opfyldt, eller om det reelt set er mit barns behov/bedste. I mine øjne er der slet ikke er taget udgangspunkt i din datters behov.
- Jeg tænker sådan altid når jeg ser små børn med smykker i ørerne, og har haft dårlig samvittighed, fordi jeg tænkte der da måtte være en anden grund til det, end at det fx. bare er "pænt".... Men åbenbart ikke

Har altid haft lyst til at spørge en af jer mødre der har givet jeres piger hullet i ørerne for at I kunne kaste lys over det og gøre mine tanker til skamme

- Havde helt klart forventet en mere velovervejet årsag!!
Jeg er en smule forbavset, og nok også forarget! Og mine tanker der opstår i mit hovede når jeg ser så små børn med huller i ørerne, er ikke blevet ændret
Jeg er ked af det lyder hårdt, men det skrevne ord lyder oftere hårdere end det er.
/Jo
Anmeld