huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Becks

ZamanogDania skriver:

-at det er godt, at guldsmedene kan finde ud af at beskytte børnenes tarv, når forældrene ikke kan.

Det har du skrevet. du mener ikke vi beskytter vores børn. Er det ikke kun dårlig forældre der ikke beskytter sine børn?

Jeg synes du lægger ordene i hendes mund! Husk nu på, at det skrevne oftest lyder hårdere OG anederledes end det talte!

Det jeg skriver nu, er IKKE et angreb mod dig eller andre! Men jeg gider ikke lave 2 indlæg.

De fleste guldsmede landet over har en aldersgrænse, hvis barnet er yngre, men selv ytre mening om at få hullerne gør de det gerne!

Jeg kan ikke forstå at man vil give så små børn huller i ørene, slet ikke fordi man synes det er pænt. Man aner jo i virkeligheden ikke om barnet har lyst til og få dem. Jeg fik mine som 12 årig, har ikke haft øreringe i, i et par år og man kan stadig se hvor hullerne er!

Firkantet stillet op, jeg synes også tattoveringer er pæne, men jeg ville da aldrig gå ned og få lavet en tattovering på mit barn af den grund. Det ville blive mit behov og mit ønske, ikke mit barns!

Jeg synes og det er min mening og ikke for at støde nogle, at det er dybt uansvarligt, så længe børnene ikke selv har bedt om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

ZamanogDania

Tutter skriver:

Jeg synes du lægger ordene i hendes mund! Husk nu på, at det skrevne oftest lyder hårdere OG anederledes end det talte!

Det jeg skriver nu, er IKKE et angreb mod dig eller andre! Men jeg gider ikke lave 2 indlæg.

De fleste guldsmede landet over har en aldersgrænse, hvis barnet er yngre, men selv ytre mening om at få hullerne gør de det gerne!

Jeg kan ikke forstå at man vil give så små børn huller i ørene, slet ikke fordi man synes det er pænt. Man aner jo i virkeligheden ikke om barnet har lyst til og få dem. Jeg fik mine som 12 årig, har ikke haft øreringe i, i et par år og man kan stadig se hvor hullerne er!

Firkantet stillet op, jeg synes også tattoveringer er pæne, men jeg ville da aldrig gå ned og få lavet en tattovering på mit barn af den grund. Det ville blive mit behov og mit ønske, ikke mit barns!

Jeg synes og det er min mening og ikke for at støde nogle, at det er dybt uansvarligt, så længe børnene ikke selv har bedt om det.

Jamen det er din mening og jeg har min. Hun beskylder jo at vi ikke beskytter vores børn. Er det måske ikke det hun mener eller har jeg misforstået?

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Kay skriver:

ej men det ligger der jo i ordene at de ikke kan varetage barnets tarv.... en forældre der ikke kan det, er vel en dårlig forældre eller???

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Tutter skriver:

jeg bliver lige nød til at gentage mig selv en gang:

ej men det ligger der jo i ordene at de ikke kan varetage barnets tarv.... en forældre der ikke kan det, er vel en dårlig forældre eller???

Anmeld

27. marts 2011

Rockertand

ZamanogDania skriver:

Jamen det er din mening og jeg har min. Hun beskylder jo at vi ikke beskytter vores børn. Er det måske ikke det hun mener eller har jeg misforstået?

Når jeg skriver "barnets tarv", så mener jeg, at man som forældre i alle gerninger handler for at gøre det bedste for sit barn - vil du mene, at når du laver huller i dit barns ører, så gør du dette, fordi det er det bedste for dit barn - eller er det for DIN skyld? Svar mig på det meget enkle spørgsmål!!

Så JA, jeg mener ikke, at huller i ørene er i barnets interesse - og hvordan du end ser på det, så udsætter du dit barn for et indgreb, som KAN resultere i overfølsomhed, infektioner, unødige traumer mod øreflippen - alt sammen for forældrenes skyld???

Anmeld

27. marts 2011

Becks

ZamanogDania skriver:

Jeg forstår det på den måde, at de siger nej for det barn, som ikke selv beder om de huller. Jeg ved godt at nogle kulturer er sådan og det respektere jeg.

Men igen, hun har ikke skrevet at du er en dårlig forældre, men at guldsmeden siger nej fordi barnet ikke selv beder om det, og så er det jo ikke i barnets tarv at de får nogle huller i ørene, som de ikke selv beder om

Anmeld

27. marts 2011

Rockertand

Tutter skriver:

Jeg forstår det på den måde, at de siger nej for det barn, som ikke selv beder om de huller. Jeg ved godt at nogle kulturer er sådan og det respektere jeg.

Men igen, hun har ikke skrevet at du er en dårlig forældre, men at guldsmeden siger nej fordi barnet ikke selv beder om det, og så er det jo ikke i barnets tarv at de får nogle huller i ørene, som de ikke selv beder om

Tak

Anmeld

27. marts 2011

Becks

Rockertand skriver:

Tak

Anmeld

27. marts 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Jeg kan godt lide når min datter har øreringe. Så er det smag og behag. Du må bare lad være med gør det. Det er dit valg.
Desuden jeg havde os ørering på da jeg var lille, og jeg synes ikke på nogen måder min mor har gjord noget dÅrlig. Og hun er ikke den eneste.

Man har ikke engang lov til sige hvad man vil her i baby.dk. Så bliver man bare overfaldet. Det sku da ikke sjov. Jeg har aldrig i mit liv oplevet sådan en situation. Kun her i baby.

er så enig.. min datter er 4,5 mdr og fik huller i ørene i torsdag's.. skrev det i min status på facebook, og blev bare desset totalt af alle. som skrev deres mening, men min status spurgte slet ikke om deres mening, skrev blit >>så fik lille pigen huller i ørene<< og så stormede det ind med 51 kommentare, hold kæft jeg blev sur. 

godt vi nogen der "holder sammen" her

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

nvm skriver:

er så enig.. min datter er 4,5 mdr og fik huller i ørene i torsdag's.. skrev det i min status på facebook, og blev bare desset totalt af alle. som skrev deres mening, men min status spurgte slet ikke om deres mening, skrev blit >>så fik lille pigen huller i ørene<< og så stormede det ind med 51 kommentare, hold kæft jeg blev sur. 

godt vi nogen der "holder sammen" her

Hvad har fået dig til at gå ned med dit barn og sige: "lav huller i mit barns ører"

Jeg forstår det nemlig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.