jeg fik selv huller i ørene et par md. før jeg blev 4 år... fordi jeg bad om at få det... jeg har en veninde der fik det som "baby" tror nok hun var 14 md. og hun er så ked af det i dag, da hun ikke ønsker at havde det... og det er jo en ting hendes mor har "tvunget" hende til...
og til den med at det heler let... ja nogle huller gør... det kommer an på hvor på kroppen... jeg har 2 huller i hvert øre... men har i 10 år kun brugt det nederste... men det øverste er der stadig og jeg kan putte en ring i (har lige prøvet nu for føreste gang i 10 år). havde hul oppe øverst i "øre rundingen" og det voksede sammen efter 1 md. jeg tog min navlepircing ud da jeg fyldte 18 og den er stadig grim og ikke lukket helt her 6 år efter.... så den der med at det heler jo hvis man ikke bruger det giver jeg ærlig talt ikke en fløjtende fis for!!
jeg mener lige som mange andre, at når barnet selv er gammelt nok til at bede om det, og forstå hvad det indebære, er det ok.. ik før, mener jeg... da dete er noget de skalæ leve med resten af livet... man tatovere heller ikke bare sit barn... eller giver det en pircing et andet sted på kroppen... og i bund og grund er huller i ørene jo en pircing!
Anmeld