huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Kulturdelen som årsag jo jo, den køber jeg.

Men det jeg jo søger at høre noget om, er jonde overvejelser man har i forbindelse med sådan en beslutning.

Men jeg giver fortabt og forener mig med Sussies udmelding om at nogengange får man bare ikke et svar.

Sov godt

jamen ilm du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Kløver

Jeg tror ikke der er desideret aldersbegrænsning, men ville da nok anbefale at man ventede til barnet er så gammelt det selv kan bestemme om det er noget, barnet har lyst til, og samtidig er gammelt nok til at vide hvad det indebærer. Synes ikke der er nogen grund til at give barnet smerte og huller i ørerne, når de er små, og synes personligt de selv skal bestemme når de er gamle nok

Hvis og når du vil give din datter huller i ørerne, kan jeg klart anbefale at få det gjort ved en proffecionel piecer frem for hos guldsmeden, da hullerne ofte kan blive skøve, eller sidde uens, hvor der er mindre problemer når pieceren gør det, og det ksulle vist også være mindre smertefrit, men hvordan aldersgrænserne er der ved jeg ikke, men går ud fra det er ca det samme som guldsmede

Anmeld

28. marts 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Ja men det behøver du jo heller ikke tage stilling til. For vi har taget vores beslutning, så kan du selv bestemmer hvad du vil gør med dit barn

Anmeld

28. marts 2011

Miss T

Jeg fik det lavet da jeg var 6 måneder og jeg bliver 33 år lige om lidt.

Jeg har som teenager/voksen HADET øreringe og havde jeg selv kunne bestemme havde jeg absolut IKKE fået huller i ørerne.

Det synes jeg, at forældrene glemmer lidt at tænke over, om barnet egentlig vil synes, at det er okay, når de bliver ældre!

Hvis det kommer på tale herhjemme, jeg har to piger - så skal det så absolut være når de selv kan bestemme det, og ikke bare fordi, at jeg synes, at det er "sødt" ud. Bare lige en tanke!

Anmeld

28. marts 2011

AA10

Baagøe skriver:

Selvfølgelig er det det

ja længe leve forskeligheden

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

Miss T skriver:

Jeg fik det lavet da jeg var 6 måneder og jeg bliver 33 år lige om lidt.

Jeg har som teenager/voksen HADET øreringe og havde jeg selv kunne bestemme havde jeg absolut IKKE fået huller i ørerne.

Det synes jeg, at forældrene glemmer lidt at tænke over, om barnet egentlig vil synes, at det er okay, når de bliver ældre!

Hvis det kommer på tale herhjemme, jeg har to piger - så skal det så absolut være når de selv kan bestemme det, og ikke bare fordi, at jeg synes, at det er "sødt" ud. Bare lige en tanke!

Lige nøjagtig!

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

AA10 skriver:

ja længe leve forskeligheden

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.