huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.875 visninger
285 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

AA10

kan ikke finde nogen oplysninger omkring dette men er der nogen der ved hvornår det er tilladt..? eller er det bare helt op til en selv..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

BinaMor

er ret sikker på forældre selv bestemmer

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

AA10 skriver:

kan ikke finde nogen oplysninger omkring dette men er der nogen der ved hvornår det er tilladt..? eller er det bare helt op til en selv..?

tror ikke der er nogen aldersgrænse, det er vist op til forældrene. 

Anmeld

26. marts 2011

AA10

bøgelund1 skriver:

tror ikke der er nogen aldersgrænse, det er vist op til forældrene. 

ok mange tak for svar

Anmeld

26. marts 2011

AA10

BinaMor skriver:

er ret sikker på forældre selv bestemmer

tak for svar

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

Har en veninde der arbejder hos en guldsmede forretning og hun siger at der ikke er nogen aldersgrænsen, men at det er forældrene selv der bestemmer hvornår de vil udsætte barnet for det

Anmeld

26. marts 2011

AA10

lillespurv20 skriver:

Har en veninde der arbejder hos en guldsmede forretning og hun siger at der ikke er nogen aldersgrænsen, men at det er forældrene selv der bestemmer hvornår de vil udsætte barnet for det

ok super, jamen så er det jo bare med og beslut sig heheh 1000 tak for svar synes bare det er så sødt med små stikker i heheh

Anmeld

26. marts 2011

kiwifrugten

Jeg har godt nok fået fortalt der er en grænse der hedder fra 6 år og´op efter hos nogle guldsmede. Men jeg ved arabiske smykkeforhandlere de gør det gerne tidligt. Men  nogle babyer de har det allerede når de er 4-6 mdr er det for tidligt tænker jeg ?

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

AA10 skriver:

ok super, jamen så er det jo bare med og beslut sig heheh 1000 tak for svar synes bare det er så sødt med små stikker i heheh

Så lidt

Tror det er en smags sag, jeg ville aldrig give min datter lov (11 mdr) Før hun forstod hvad det indebar med at holde dem rene og det med at det gør ondt når de bliver skudt i!

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

kiwifrugten skriver:

Jeg har godt nok fået fortalt der er en grænse der hedder fra 6 år og´op efter hos nogle guldsmede. Men jeg ved arabiske smykkeforhandlere de gør det gerne tidligt. Men  nogle babyer de har det allerede når de er 4-6 mdr er det for tidligt tænker jeg ?

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.