huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Becks

Linda83 skriver:

klare mig nok uden baby.dk

hahahahaha

Måske du skulle have taget den over en PB istedet for at svine en bruger til synligt for alle i en debat!

Det giver en dårlig stemning, og det synes jeg er unødvendigt.. At man er uenige, er en del af en debat, ellers var der jo ikke rigtg noget og debattere om!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Shibby

ZamanogDania skriver:

ej nu synes jeg du lyder latterlig. Prøv og læse længere op, JEG personligt gør det fordi i vores kultur gør vi det. Så du har fået din svar. Hvorfor er det du gør grin med det, DET forstår jeg ikke

Din dreng kommer tilskade pga min datter har ørering på? det er godt nok første gang jeg hører sådan

Jeg har set at du flere gange har skrevet årsagen til jeres valg med øreringe  Kan heller ikke se hvordan ørestikkers kan gøre skade på hendes dreng

Anmeld

27. marts 2011

Laura.

Tutter skriver:

Måske du skulle have taget den over en PB istedet for at svine en bruger til synligt for alle i en debat!

Det giver en dårlig stemning, og det synes jeg er unødvendigt.. At man er uenige, er en del af en debat, ellers var der jo ikke rigtg noget og debattere om!?!

Helt enig - det var fuldstændig unødvendigt !!

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Tutter skriver:

Så beklager jeg, det har jeg ikke set! Og det har SpunkenJo nok heller ikke. Men så en anden gang, så citer os, og fortæl du har forklaret det, istedet for at koge mere suppe på det! Som jeg skrev tidligere, så ender det bare i en ond cirkel, og det kunne have været undgået!

Jeg koger ikke op. jeg skrev os til SpunkenJo hvad grunden var, men det gad hun ikke reagere på

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Shibby skriver:

Jeg har set at du flere gange har skrevet årsagen til jeres valg med øreringe  Kan heller ikke se hvordan ørestikkers kan gøre skade på hendes dreng

heller ikke her...

de render jo ikke med kæmpe runde øreringe eller den slags

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

ZamanogDania skriver:

ej nu synes jeg du lyder latterlig. Prøv og læse længere op, JEG personligt gør det fordi i vores kultur gør vi det. Så du har fået din svar. Hvorfor er det du gør grin med det, DET forstår jeg ikke

Din dreng kommer tilskade pga min datter har ørering på? det er godt nok første gang jeg hører sådan

Jeg er ikke latterlig fordi jeg tænker på mit barns sikkerhed på "legepladsen"

Jeg gør ikke grin med din kultur, fordi jeg tænker på mit barns sikkerhed.

Der er ingen grund til at blive personlig og angribe mig på den måde
- dårlig stil.

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

Tutter skriver:

En debat med enige folk er jo ikke en debat

Og deltager man i ballet, må man jo argumentere for sig.

Spil efter bolden, ikke manden !!!

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

Christine skriver:

Nu bliver der ikke stukket hul i babyen til en barnedåb og hvis det "BARE" er noget man gør, så er det dybt uansvarligt. Man skal da ikke "bare" stikke huller i en baby, eller for den sags skyld "bare" skære i dem

men man tager et valg for barnet, til en dåb.

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

Shibby skriver:

Tumlelege.....

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Jeg er ikke latterlig fordi jeg tænker på mit barns sikkerhed på "legepladsen"

Jeg gør ikke grin med din kultur, fordi jeg tænker på mit barns sikkerhed.

Der er ingen grund til at blive personlig og angribe mig på den måde
- dårlig stil.

Sorry men du tager det jo selv personligt. Du gør jo grin med os. Det er som om min datter render rundt med en store ørering som kan skade dit barn. Min datter har en så lille ørering så man ikke engang kan se for hendes hår. Hun har gået i dagpleje i 3 måneder, og ingen er kommet i skade, jeg spurgte os dagplejeren, hvis hun synes det genere andre kan jeg tage det ud. hun sagde nej nej man lægger jo ikke mærke til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.