huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

SpunkenJo

CamillaRH skriver:

er fuldstændig enig med dig

men, tror bare ikke det er et bedre svar..

du kan tro jeg har tænkt meget over det. og undersøgt div. ting. og vi kom frem til at vi ville vente til at han kunne forklare hvis han havde ondt og bedre kunne berolige ham under/efter indgrebet. nu for jeg det til at lyde mere voldsomt end det er, men forstå mig ret

Jeg kan sætte mig ind i dine overvejelser

Gode tanker

Jeg forstår stadig ikke at man vil gøre det, men det giver mening for mig, når det ikke bare er noget man "lige" gør.

Det vidner om modenhed, kærlighed og ansvarlighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Christine

SpunkenJo skriver:

Du skriver det, jeg tænker det samme

Havde ikke overvejet det der med "farlig leg" og øreringene

Det er du nok ikke den eneste der ikke har, men nu har du jo heller ikke børn med huller i ørerne så det går nok!

Jeg synes det er rart at læse din mening om emnet, jeg har før nævnt min mening om babyer med huller i ørerne og er blevet helt overfaldet. Men alle de grunde du (og andre) har nævnt imod babypiercinger + det faktum at der ikke er en eneste god grund til at gøre det betyder at jeg har en helt uændret mening om det og det er da noget af det sidste jeg ville byde et barn (eller en voksen der ikke selv kunne sige fra, eller ikke selv havde sagt til.. sådan sat lidt på spidsen).

Anmeld

27. marts 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Jeg har jo svaret at jeg gør det fordi det er noget kultural i vores kultur. du kan bare læse det hvis du går lidt tilbage. Og self. skal vi forsvar os selv når de kommer med det samme spørgsmål hele tiden når man har svaret på det

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

nvm skriver:

haha jaja.........

OVER AND OUT.......

Meget modent

Sov godt

Anmeld

27. marts 2011

L83

nvm skriver:

haha jaja.........

OVER AND OUT.......

Gi op søs hende der hun er helt blank

Anmeld

27. marts 2011

nvm

SpunkenJo skriver:

Meget modent

Sov godt

ja vi alle kan ikke være lige så modne som dig...

nati nat

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

Christine skriver:

Det er du nok ikke den eneste der ikke har, men nu har du jo heller ikke børn med huller i ørerne så det går nok!

Jeg synes det er rart at læse din mening om emnet, jeg har før nævnt min mening om babyer med huller i ørerne og er blevet helt overfaldet. Men alle de grunde du (og andre) har nævnt imod babypiercinger + det faktum at der ikke er en eneste god grund til at gøre det betyder at jeg har en helt uændret mening om det og det er da noget af det sidste jeg ville byde et barn (eller en voksen der ikke selv kunne sige fra, eller ikke selv havde sagt til.. sådan sat lidt på spidsen).

Jeg er fuldstændig enig. Og er kun blevet endnu mere klar i spyttet omkring det her emne.

Det eneste jeg tænke nu er:
- Mon min dreng kommer tilskade på nogen af de andre børns piercinger henne i vuggeren?
- kan man fra vuggerens side bede forældrene om at tage piercingen ud, ligesom de tager Snorre ud af børnenes tøj?

Ja, blot et par tanker

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

Linda83 skriver:

Fuldstændig unødvendigt at tilsvine mig !

Har anmeldt dit indlæg.

Anmeld

27. marts 2011

Becks

Linda83 skriver:

Jeg har anmeldt dit indlæg!

Det der synes jeg ikke er iorden, at nedgøre en anden bruger, blot fordi hun ikke har samme mening som dig eller de andre

Anmeld

27. marts 2011

L83

SpunkenJo skriver:

Fuldstændig unødvendigt at tilsvine mig !

Har anmeldt dit indlæg.

klare mig nok uden baby.dk

hahahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.