huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

MaliksMor

Christine skriver:

Det er vist ret forskelligt fra person til person om hullet heler og hvordan.
Jamen der pegede du lige på det som nogle af os ikke forstår. Vi forstår at en vaccine forhindrer at børn får nogle meget farlige sygdomme, men vi kan ikke rigtigt sætte os ind i hvorfor øreringe er nødvendige når de nu gør ondt og KAN give komplikationer.
Det er jo netop dér vores opfattelse af tingene er forskellig.

jeg ville personligt ikke selv gøre det, men forstår ikke at folk regere på den måde - overfor en ørering

men, dejligt med en masse forskellige holdninger.

Jeg har netop givede dig svarede(ligesom de andre) At dem som vælger det, gør det endten pga. kultur- eller fordi DE synes det ser sødt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Becks

CamillaRH skriver:

altså. en dåb er ikke nødvendig. omskæring er ikke nødvendig. øreringe er ikke nødvendig. men men men, for nogle er det

kultur forskel. og, en masse forskellige personer det aller bedste svar.

Det var bare det vi spurgte efter, du kommer med et konstruktivt svar, på det vi stiller os undrende overfor

Havde de 2 andre gjort det for 23 sider siden, så havde denne diskussion været lukket for længe i siden

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

Shibby skriver:

Fordi du skrev: jeg tænker på mit barns sikkerhed på "legepladsen"

Så nævnte jeg de ting som ofte er på legepladser..glemte vidst gyngerne og rutchebanen som som jeg syntes er så meget farligere på en legeplads end en pige med hul i ørerne...

Det var uheldigt for den scene du nævner,men dit barn kan også få kastet en skovl i hovedet i morgen-det ville også være smadderærgeligt og uheldigt,men den slags sker. De fleste børn bliver kede af det,skal trøstes,glemmer sandsynligvis hverken det med den eventuelle skovl eller ørering det næste stykke tid,men de rejser sig ofte og leger videre og overlever

Gir det mening? I hope

Jeg forstår det du skriver og har en dreng men kroniske blå mærker, og sådan skal drenge jo se ud.

Men men men, mener ikke det er nødvendigt at tilføje flere ting der potentielt kan give anledning til plastre

Jeg lader jo heller ikke køkkenknivene ligge fremme vel?
- sat lidt på spidsen ik

Anmeld

28. marts 2011

Laura.

CamillaRH skriver:

altså. en dåb er ikke nødvendig. omskæring er ikke nødvendig. øreringe er ikke nødvendig. men men men, for nogle er det

kultur forskel. og, en masse forskellige personer det aller bedste svar.

Nej, en dåb er ikke nødvendig - men grund hertil kunne være Religion (det kan man forholde sig til)

Omskæring er ikke nødvendig - grund hertil kunne være kulturbestemt. (det kan man forholde sig til)

Huller i øerne - tja...??

Anmeld

28. marts 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

Det var bare det vi spurgte efter, du kommer med et konstruktivt svar, på det vi stiller os undrende overfor

Havde de 2 andre gjort det for 23 sider siden, så havde denne diskussion været lukket for længe i siden

Nogle gange, tror jeg bare at man skal acceptere at man ikke får et svar

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

Tutter skriver:

Synes heller ikke jeg havde set hun havde svaret dig udover at det var pænt.. Men først på side 22

Det var så lidt

Very najs of u

Godt overblik

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Tutter skriver:

grunden til det - tror jeg, er at de følte at folk straks angreb dem. med fx. at sige. det forstår de overhovedet ikke, at påføre et barn smerte bla.bla.bla. istedet for bare pænt at spørge. " hvad er grunden til du har valgt det " hvis det havde været tilfælde, tror jeg også de havde besvaret jeres spørgsmål - før

men. ja, det er rigtigt

Anmeld

28. marts 2011

Laura.

Tutter skriver:

Ja, og vi havde undgået nogle af de sure opstød fra nogle brugere herinde...  

Anmeld

28. marts 2011

Becks

SpunkenJo skriver:

Very najs of u

Godt overblik

Hvad skal man ellers lave en søndag nat

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

SussieThyssen skriver:

Nogle gange, tror jeg bare at man skal acceptere at man ikke får et svar

Tak Sussie. du kommer altid med kloge ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.