SpunkenJo skriver:
Jeg er fuldstændig enig. Og er kun blevet endnu mere klar i spyttet omkring det her emne.
Det eneste jeg tænke nu er:
- Mon min dreng kommer tilskade på nogen af de andre børns piercinger henne i vuggeren?
- kan man fra vuggerens side bede forældrene om at tage piercingen ud, ligesom de tager Snorre ud af børnenes tøj?
Ja, blot et par tanker 
Argh det havde JEG så ikke lige tænkt over! Og jeg må indrømme at jeg troede (og håbede) faktisk det var ret sjældent med babyer og piercinger.. eller småbørn og piercinger.
Nu har jeg ikke piger, men hvis jeg havde så skulle hun godt nok være mindst skolealder og desuden have en rigtig god grund før hun fik lov til at få huller i ørerne (Samme gælder så mine sønner når der er to af dem snart). Men MÅSKE ville jeg give hende lov hvis hun insisterede. Men min søn på 3 år ville endnu slet ikke vide hvad det indebærer at beslutte sådan noget, så jeg gentager bare mig selv og synes (som du måske gør) at barnet i hvert fald skal være ældre end børnehavealder for at løbe rundt med permanente smykker i kroppen. For ellers er det altså forældrenes valg og jeg synes ikke forældre skal bestemme over barnets krop på den måde.
Anmeld