huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Shibby

ZamanogDania skriver:

Jeg har jo svaret at jeg gør det fordi det er noget kultural i vores kultur. du kan bare læse det hvis du går lidt tilbage. Og self. skal vi forsvar os selv når de kommer med det samme spørgsmål hele tiden når man har svaret på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

MaliksMor

SpunkenJo skriver:

Jeg kan ærlig talt slet ikke forstå nogen af tingene

Men men men, du har overvejet det grundigt (lyder det til) og har ikke "bare" gjort det fuldstændig hovedløst og uden grund.

Det jeg søgte hos mødrende til børnene med huller i ørerne er måske lidt at de har en anden grund end fordi de bare lige havde lyst. For det er sådan det ser ud med mine øjne.

Og jeg syns en sådan beslutning bør være fulgt af grundige overvejelser. Og jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan få sig selv til at udsætte dit barn for sådan en oplevelse på så tyndt et grundlag

Jeg respekterer dit valg fordi du ikke bare har gjort det hovedløst
- men forstår det nok ikke

er fuldstændig enig med dig

men, tror bare ikke det er et bedre svar..

du kan tro jeg har tænkt meget over det. og undersøgt div. ting. og vi kom frem til at vi ville vente til at han kunne forklare hvis han havde ondt og bedre kunne berolige ham under/efter indgrebet. nu for jeg det til at lyde mere voldsomt end det er, men forstå mig ret

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Shibby skriver:

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

nvm skriver:

hmmm hvad er problemet???

ømmm bare fordi du har din mening og din holdning ændre der ikke på hvad jeg vil og gør....

får jeg flere piger har jeg tænkt mig at gøre præcis det samme.

jeg skammer mig ikke over det.

Skamme sig? Njø.

At der er ringe i ørerne er jo sådan som det er, men din grund til det mangler jeg stadig at høre...

Men den får jeg jo nok ikke, så ska vi ikke bare lade den ligge ved det!

Anmeld

27. marts 2011

Chamomile

nvm skriver:

ja det var i annelise

de sku så søde derinde, elsker at handle der.

der fik jeg lavet både zenia's og ilina's

Jeg tænkte godt, om det også var der dine pige havde fået lavet øreringe Det er en skøn butik, samt de er søde og professionelle.

Anmeld

27. marts 2011

Chamomile

nvm skriver:

ja det var i annelise

de sku så søde derinde, elsker at handle der.

der fik jeg lavet både zenia's og ilina's

Jeg tænkte godt, om det også var der dine pige havde fået lavet øreringe Det er en skøn butik, samt de er søde og professionelle.

Anmeld

27. marts 2011

nvm

SpunkenJo skriver:

Skamme sig? Njø.

At der er ringe i ørerne er jo sådan som det er, men din grund til det mangler jeg stadig at høre...

Men den får jeg jo nok ikke, så ska vi ikke bare lade den ligge ved det!

jeg kan ikke se hvad det kommer dig ved.. så NEJ...du må gå i seng og ligge og tænke på det hele natten fordi du har åbenbart ikke noget bedre at ta dig til...

god aften.....

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Chamomile skriver:

ja jeg elsker den butik, de så søde og rare. hjælpsomme osv

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

nvm skriver:

jeg kan ikke se hvad det kommer dig ved.. så NEJ...du må gå i seng og ligge og tænke på det hele natten fordi du har åbenbart ikke noget bedre at ta dig til...

god aften.....

Du lyder meget børnefronærmet over at jeg henvender mig til dig for at søge svar på noget jeg ikke kan forstå.
Det er trist syns jeg, og kan slet ikke forstå hvorfor du vælger at deltage i en debat uden at bidrage med noget.

Men gå søvnløs i seng pga det her. Arj, det tror jeg ikke

Du virker frustreret (bygger det på din måde at formulere dine svar på) og det får mig til at tænke: "har hun overhovedet en anden grund til det, end at tilfredsstille sit eget forfængelighedsbehov....?"

Men lad det nu ligge. Jeg må erkende at jeg ikke kan få et svar fra hverken dig, eller nogen af de andre. Trist, men fakta.

Du må sove godt

Anmeld

27. marts 2011

nvm

SpunkenJo skriver:

Du lyder meget børnefronærmet over at jeg henvender mig til dig for at søge svar på noget jeg ikke kan forstå.
Det er trist syns jeg, og kan slet ikke forstå hvorfor du vælger at deltage i en debat uden at bidrage med noget.

Men gå søvnløs i seng pga det her. Arj, det tror jeg ikke

Du virker frustreret (bygger det på din måde at formulere dine svar på) og det får mig til at tænke: "har hun overhovedet en anden grund til det, end at tilfredsstille sit eget forfængelighedsbehov....?"

Men lad det nu ligge. Jeg må erkende at jeg ikke kan få et svar fra hverken dig, eller nogen af de andre. Trist, men fakta.

Du må sove godt

haha jaja.........

OVER AND OUT.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.