huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

SpunkenJo

Dk_lady skriver:

Jeg forstår dig udemærket.. 

Det kan godt være at det er meget almindeligt at man gør sådan noget i udlandet, og nogle så ikke ser noget problem i også at gøre det på deres små... men det er altså ikke så almindeligt herhjemme, og derfor er der så mange som stiller spørgsmålstegn ved det og søger en god forklaring på det... og det er jo også forståeligt !

Jeg ville aldrig nogen sinde byde min datter det, bare fordi det er flot.. jeg ser ingen grund til at gøre det.. Har selv sagt nej til forældrepar, som ønskede at få lavet huller i deres få mdr`s gamle datter.. men jeg skal ikke være med til at yde smerte på et lille purk, som ikke selv har noget valg.. Jeg synes det er meget forkert, og det må de mødre jo også bare acceptere..

Ja, nemlig ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

SpunkenJo

nvm skriver:

OMG. jeg skriver faktisk ikke noget til dig i debatten, men til TS....

såååååå synes ærligt talt ikke du skal blande dig i hvad jeg gør og ikke gør....!!!

Du deltager da nu! - gør du ikke?

Anmeld

27. marts 2011

Kay

SpunkenJo skriver:

Interessant vinkel

ja.... for vi gør mange ting af kulturelle begrundelser... uden at kunne sætte pricise ord på

Anmeld

27. marts 2011

Chamomile

nvm skriver:

jeg har intet imod at drenge blir omskåret så længe det blir gjort ordenligt.

og var jeg sammen med en mand der havde den tradition at der skulle ske den slags, så ville jeg overveje det ja

næææ faktisk ikke, kan ikke se nogen grund til jeg skulle dele noget med jer!!!

Var det i Næstved, Ilina fik dem lavet? Celina fik lavet sine øreringe kort før hun fyldte 4 år, i Guldsmederiet her i Næstved- de har ingen aldersgrænse og er dygtige.

Anmeld

27. marts 2011

nvm

SpunkenJo skriver:

det ikke ens betydning med jeg skal svare på dine spørgsmål...

er altså ikke i retten

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Hun er nødt til deltager når du spørger hende om noget. Hun skrev noget til Ts men det var dig der svarede tilbage. Hun anbefaler ts om en creme, men du svare hende.

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Chamomile skriver:

Var det i Næstved, Ilina fik dem lavet? Celina fik lavet sine øreringe kort før hun fyldte 4 år, i Guldsmederiet her i Næstved- de har ingen aldersgrænse og er dygtige.

ja det var i annelise

de sku så søde derinde, elsker at handle der.

der fik jeg lavet både zenia's og ilina's

Anmeld

27. marts 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Hun er nødt til deltager når du spørger hende om noget. Hun skrev noget til Ts men det var dig der svarede tilbage. Hun anbefaler ts om en creme, men du svare hende.

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

SpunkenJo skriver:

Vil du så også lade dine drengebørn omskære fordi det er "pænt"?

Jeg forestiller mig man har nogle overvejelser inden man gør sådan noget. Vil du ikke dele dem med os andre?

du kan slet ikke samligne at blive omskåret med at få huller i ørene..

Anmeld

27. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

du kan slet ikke samligne at blive omskåret med at få huller i ørene..

jo jo smukke, en diller er det samme som nogen øreflipper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.