huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Becks

ZamanogDania skriver:

Jeg tager det slet ikke personligt. Jeg har skrevet mange gang hvorfor jeg valger det nu. Hvis andre vil vente til de er over 3 år, det er fint med mig.

Det er fordi du kører rundt i det hver gang én har svaret dig, så svarer du tilbage at det er min mening og bla bla. Så forsvarer vi tilbage, og du forsvarer dig selv - Ergo en ond cirkel

Vi har alle hver vores meninger, og dem må man respektere, selvom man ikke er enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Laulund87

Tutter skriver:

Det er fordi du kører rundt i det hver gang én har svaret dig, så svarer du tilbage at det er min mening og bla bla. Så forsvarer vi tilbage, og du forsvarer dig selv - Ergo en ond cirkel

Vi har alle hver vores meninger, og dem må man respektere, selvom man ikke er enig

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Jeg er enig med dig i, at det ikke er det tråden handler om..

Sorry, din første citering af mig smuttede
Det jeg mener med, at det ikke er i barnets tarv, er at det er forældrene der vælger barnet skal have påført denne her smerte. Dermed ikke sagt at de er dårlige forældre, det kan eller vil jeg ikke vurdere når jeg ikke kender dem. Men jeg mener ikke at det er i barnets tarv, at man med vilje påføre dem en smerte som de ikke selv har valgt! Derfor synes jeg det er fint, at der er fagfolk inde, såsom piercere og guldsmede, som så må gå ind og varetage barnets tarv ved og sige nej. Selvom guldsmedene har en aldersgrænse, vil de godt lave huller selvom barnet er under, hvis det selv siger god for det!

Jeg synes ikke vi eller andre angriber, det er dem der bliver stødte, fordi de mener vi angriber dem. Men igen, så ytrer vi vores mening ligeså vel som de gør.. En alm. debatering

kender ingen der ville kalde mig nertagen... men jeg ville sku blive sur hvis nogen hentydet at jeg ikke varetog mit barns tarv hvis jeg havde valgt noget for mit barn...

det er bevist at gåstole kan skade/tilbage stille barnets fysiske udvikling... men jeg går da heller ikke rundt og siger at folk der putter deres børn i gå stole ikke varetager barnets tarv... forstår du hvor jeg vil hend??

Anmeld

27. marts 2011

Becks

Kay skriver:

kender ingen der ville kalde mig nertagen... men jeg ville sku blive sur hvis nogen hentydet at jeg ikke varetog mit barns tarv hvis jeg havde valgt noget for mit barn...

Jeg kan sagtens følge dig.. Men Rockertand mente ikke det her ondt, som i, at de ikke kan passe deres børn

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Tutter skriver:

Self. forsvare man sig selv Jeg vil bare ikke kaldes for en der ike kan finde ud af hvad der er rigtig og ikke rigtig for mit barn.
Jeg respekter alles meninger

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Tutter skriver:

Jeg kan sagtens følge dig.. Men Rockertand mente ikke det her ondt, som i, at de ikke kan passe deres børn

ved ik om du fik læst resten af mit indlæg da jeg rettede for at få det hele med

det kan godt være at hun ikke mente noget ondt... men siger også bare at jeg kan godt forså at det bliver modtaget negativt... for det er skrevet ret hårdt når det er imellem mennesker der ikke kender hinanden bedre end vi gør her inde

Anmeld

27. marts 2011

Becks

Kay skriver:

ved ik om du fik læst resten af mit indlæg da jeg rettede for at få det hele med

det kan godt være at hun ikke mente noget ondt... men siger også bare at jeg kan godt forså at det bliver modtaget negativt... for det er skrevet ret hårdt når det er imellem mennesker der ikke kender hinanden bedre end vi gør her inde

Det ved jeg, og derfor skal man huske i et forum som dette, at det skrevne ord oftest lyder hårdere end det er

Anmeld

27. marts 2011

SpunkenJo

Laulund87 skriver:

Den her tråd er godt nok kommet ud på et sidespor..

Jeg vil lige sige at får man lavet huller i ørerne på et lille barn, må man virkelig også regne med at der er mange meninger om det. Hvis man er helt sikker på at det er det rigtige, hvorfor tager man det så, så nært Så burde man da være fuldstændig ligeglad med andres meninger..

Desuden er der altså en risiko for kommentarer mår man slår noget op på FB. Det er da ikke noget nyt

Lige præcis!!

Det kan jo ikke komme bag på nogen at opretter man noget på en debatside, vil der opstå en debat. Og hvorfor er det et problem at tråden har taget en lidt anden vinkel ??

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

SpunkenJo skriver:

Lige præcis!!

Det kan jo ikke komme bag på nogen at opretter man noget på en debatside, vil der opstå en debat. Og hvorfor er det et problem at tråden har taget en lidt anden vinkel ??

Tænkte jeg nemlig..

Det var også bare en konstatering, ikke noget problem Talte nok bare med mig selv

Anmeld

27. marts 2011

Laura.

SpunkenJo skriver:

Lige præcis!!

Jeg synes det er en fin debat hvor kan kan ytre deres meninger til emnet.. desuden er der flere som har svaret ts på hendes spørgsmål.. så jeg ser heller ikke at der er noget galt i at tråden har taget en lidt anden vinkel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.