Kay skriver:
jeg undre mig også over hendes valg... men jeg mener stadig at der er blevet skrevet nogle hårde ting i denne debat... og det har jeg også skrevt til dig uden du ville svare mig...
og jeg mener bestemt ikke det er ok at "angribe" andre eler betvivle deres forældre rolle bare fordi man kan formulere sig på en "fin" måde...
og stadig så var det ikke dette at tråde blev oprettet for...
Jeg er enig med dig i, at det ikke er det tråden handler om..
Sorry, din første citering af mig smuttede 
Det jeg mener med, at det ikke er i barnets tarv, er at det er forældrene der vælger barnet skal have påført denne her smerte. Dermed ikke sagt at de er dårlige forældre, det kan eller vil jeg ikke vurdere når jeg ikke kender dem. Men jeg mener ikke at det er i barnets tarv, at man med vilje påføre dem en smerte som de ikke selv har valgt! Derfor synes jeg det er fint, at der er fagfolk inde, såsom piercere og guldsmede, som så må gå ind og varetage barnets tarv ved og sige nej. Selvom guldsmedene har en aldersgrænse, vil de godt lave huller selvom barnet er under, hvis det selv siger god for det!
Jeg synes ikke vi eller andre angriber, det er dem der bliver stødte, fordi de mener vi angriber dem. Men igen, så ytrer vi vores mening ligeså vel som de gør.. En alm. debatering 
Anmeld