huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Kay

Tutter skriver:

Shit du tager tingene nært!

Der er ingen der skriver det herinde, for at støde dig eller andre! Vi respektere sgu da din mening, ligeså vel at du skal respektere vores! Vi undre os bare over jeres valg, ligeså vel at du undre dig over vores mening! Men vi respektere det, selvom vi ikke er enige med dig og andre der har taget det valg

jeg undre mig også over hendes valg... men jeg mener stadig at der er blevet skrevet nogle hårde ting i denne debat... og det har jeg også skrevt til dig uden du ville svare mig...

og jeg mener bestemt ikke det er ok at "angribe" andre eler betvivle deres forældre rolle bare fordi man kan formulere sig på en "fin" måde...

og stadig så var det ikke dette at tråde blev oprettet for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Laura.

Tutter skriver:

Der er ingen der skriver det herinde, for at støde dig eller andre! Vi respektere sgu da din mening, ligeså vel at du skal respektere vores! Vi undre os bare over jeres valg, ligeså vel at du undre dig over vores mening! Men vi respektere det, selvom vi ikke er enige med dig og andre der har taget det valg

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

Den her tråd er godt nok kommet ud på et sidespor..

Jeg vil lige sige at får man lavet huller i ørerne på et lille barn, må man virkelig også regne med at der er mange meninger om det. Hvis man er helt sikker på at det er det rigtige, hvorfor tager man det så, så nært Så burde man da være fuldstændig ligeglad med andres meninger..

Desuden er der altså en risiko for kommentarer mår man slår noget op på FB. Det er da ikke noget nyt

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Tutter skriver:

Jamen jeg tager det ikk tung altså. det kan se sådan ud, men det gør jeg altså ikke.

Jeg vil bare ikke gentage de ting jeg skriver hele tiden.

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Laulund87 skriver:

Den her tråd er godt nok kommet ud på et sidespor..

Jeg vil lige sige at får man lavet huller i ørerne på et lille barn, må man virkelig også regne med at der er mange meninger om det. Hvis man er helt sikker på at det er det rigtige, hvorfor tager man det så, så nært Så burde man da være fuldstændig ligeglad med andres meninger..

Desuden er der altså en risiko for kommentarer mår man slår noget op på FB. Det er da ikke noget nyt

JEG tager det ikke nært. jeg gider bare ikke gentage mig selv heele tiden. jeg har skrevet hvorfor jeg valger at min datter får ørering på, så må andre bare have deres mening.

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

ZamanogDania skriver:

JEG tager det ikke nært. jeg gider bare ikke gentage mig selv heele tiden. jeg har skrevet hvorfor jeg valger at min datter får ørering på, så må andre bare have deres mening.

Så kan du jo bare skrive din mening én gang, hvis du ikke gider gentage dig selv Sådanne emner kører bare i ring, synes jeg..

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Dk_lady skriver:

Jeg tror bare at der er mange herinde - ligesom jeg selv - som er nysgerrige efter at høre, hvorfor man tager sådan en beslutning ? Jeg synes ikke det nødvendigvis gør dig til en dårlig mor, men kunne godt tænke mig at høre, hvad der ligger til grund for sådan et indgreb på et spæd som ikke har mulighed for at sige fra på nogen måde ?

Nu har jeg jo fulgt med i denne tråd og har læst dit svar, men kunne godt tænke mig at høre fra andre også ?

Du har tidligere nævnt i tråden at hun bare kan få dem fjernet hvis hun ikke ønsker at have hul i øerne, men hvorfor så ikke bare vente til hun bliver en 3-4 år, hvor hun selv ville kunne sige til eller fra ? 

Dette skal ikke tages som et personligt angreb.. jeg vil bare gerne kunne forstå det..

Jeg tager det slet ikke personligt. Jeg har skrevet mange gang hvorfor jeg valger det nu. Hvis andre vil vente til de er over 3 år, det er fint med mig.

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Laulund87 skriver:

Så kan du jo bare skrive din mening én gang, hvis du ikke gider gentage dig selv Sådanne emner kører bare i ring, synes jeg..

Præcis. Jeg vil bare ikke hav folk tror jeg gider ikek svar dem.
Men nu er jeg nået den punkt at jeg gider ikke mere

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

ZamanogDania skriver:

Præcis. Jeg vil bare ikke hav folk tror jeg gider ikek svar dem.
Men nu er jeg nået den punkt at jeg gider ikke mere

Anmeld

27. marts 2011

Becks

Kay skriver:

jeg undre mig også over hendes valg... men jeg mener stadig at der er blevet skrevet nogle hårde ting i denne debat... og det har jeg også skrevt til dig uden du ville svare mig...

og jeg mener bestemt ikke det er ok at "angribe" andre eler betvivle deres forældre rolle bare fordi man kan formulere sig på en "fin" måde...

og stadig så var det ikke dette at tråde blev oprettet for...

Jeg er enig med dig i, at det ikke er det tråden handler om..

Sorry, din første citering af mig smuttede
Det jeg mener med, at det ikke er i barnets tarv, er at det er forældrene der vælger barnet skal have påført denne her smerte. Dermed ikke sagt at de er dårlige forældre, det kan eller vil jeg ikke vurdere når jeg ikke kender dem. Men jeg mener ikke at det er i barnets tarv, at man med vilje påføre dem en smerte som de ikke selv har valgt! Derfor synes jeg det er fint, at der er fagfolk inde, såsom piercere og guldsmede, som så må gå ind og varetage barnets tarv ved og sige nej. Selvom guldsmedene har en aldersgrænse, vil de godt lave huller selvom barnet er under, hvis det selv siger god for det!

Jeg synes ikke vi eller andre angriber, det er dem der bliver stødte, fordi de mener vi angriber dem. Men igen, så ytrer vi vores mening ligeså vel som de gør.. En alm. debatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.