huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

nvm

hej søde.

i den butik jeg fik det lavet er der ingen alder, som jeg også skrev til dig på face

dog er der kun en medarbejder der vil lave det på små børn, og Zenia fik da hun var lidt under et år, og Ilina fik i torsdags(4,5mdr)

jeg lærte fra da jeg fik lavet dem i zenia's øre at det blev gjort for sent, da hun var i pille alder og nysgerrig osv. derfor valgfte jeg Ilina skulle ha' lavet dem tidliger, ville faktisk ha haft gjort det, tidliger end hun fik dem. men nu blev det sådan

men søde husk trylle cream fra apoteket, det hjælper rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

ZamanogDania

Rockertand skriver:

Når jeg skriver "barnets tarv", så mener jeg, at man som forældre i alle gerninger handler for at gøre det bedste for sit barn - vil du mene, at når du laver huller i dit barns ører, så gør du dette, fordi det er det bedste for dit barn - eller er det for DIN skyld? Svar mig på det meget enkle spørgsmål!!

Så JA, jeg mener ikke, at huller i ørene er i barnets interesse - og hvordan du end ser på det, så udsætter du dit barn for et indgreb, som KAN resultere i overfølsomhed, infektioner, unødige traumer mod øreflippen - alt sammen for forældrenes skyld???

For det første hvis jeg kan se min datter er overfølsom så tager jeg den ud med det samme. Jeg kan godt lide minn datter har ørering på, fordi det er noget kultural. Alle i vores familie som får en pige, de får ørering på. Desuden indtil videre har det ikke taget "skadet" på nogen børn. Hvis du synes det er forkert, jamen godt for dig. Fordi det er din mening.

Hav en god aften

Anmeld

27. marts 2011

nvm

SpunkenJo skriver:

Hvad har fået dig til at gå ned med dit barn og sige: "lav huller i mit barns ører"

Jeg forstår det nemlig ikke

nææ det vel heller ikke meingen man altid skal forstå hinanden..

jeg kan ikke give dig nogen forklaring på det, det bare sådan jeg er og sådan jeg vil gøre med mine børn.(dog ikke drenge).

og jeg fortryder ikke

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

nvm skriver:

er så enig.. min datter er 4,5 mdr og fik huller i ørene i torsdag's.. skrev det i min status på facebook, og blev bare desset totalt af alle. som skrev deres mening, men min status spurgte slet ikke om deres mening, skrev blit >>så fik lille pigen huller i ørene<< og så stormede det ind med 51 kommentare, hold kæft jeg blev sur. 

godt vi nogen der "holder sammen" her

Jamen det fint der er nogle der er uenige, det har de os ret til.
Denne debat handlet slet ikke om det jo. Ts spurgte om noget andet

Men godt vi er enige

Anmeld

27. marts 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Jamen det fint der er nogle der er uenige, det har de os ret til.
Denne debat handlet slet ikke om det jo. Ts spurgte om noget andet

Men godt vi er enige

jamen sådan er det tit, man laver et indlæg og folk svare på noget helt andet..desværre er det tit sådan. ØV for det

det var jo det samme med min facebook...folk har så travlt med hva andre gør

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

nvm skriver:

jamen sådan er det tit, man laver et indlæg og folk svare på noget helt andet..desværre er det tit sådan. ØV for det

det var jo det samme med min facebook...folk har så travlt med hva andre gør

det jo lige det, men sådan er det blevet. Nogle folk forventer man skal går efter deres hoved, og ikke vores egen. Vi tager nemlig fejl!

Anmeld

27. marts 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

det jo lige det, men sådan er det blevet. Nogle folk forventer man skal går efter deres hoved, og ikke vores egen. Vi tager nemlig fejl!

ja det er sku lidt irriterende at det er sådan

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

AA10 skriver:

det skam helt i orden

Selvfølgelig er det det

Anmeld

27. marts 2011

Becks

ZamanogDania skriver:

For det første hvis jeg kan se min datter er overfølsom så tager jeg den ud med det samme. Jeg kan godt lide minn datter har ørering på, fordi det er noget kultural. Alle i vores familie som får en pige, de får ørering på. Desuden indtil videre har det ikke taget "skadet" på nogen børn. Hvis du synes det er forkert, jamen godt for dig. Fordi det er din mening.

Hav en god aften

Shit du tager tingene nært!

Der er ingen der skriver det herinde, for at støde dig eller andre! Vi respektere sgu da din mening, ligeså vel at du skal respektere vores! Vi undre os bare over jeres valg, ligeså vel at du undre dig over vores mening! Men vi respektere det, selvom vi ikke er enige med dig og andre der har taget det valg

Anmeld

27. marts 2011

Laura.

ZamanogDania skriver:

Jeg tror bare at der er mange herinde - ligesom jeg selv - som er nysgerrige efter at høre, hvorfor man tager sådan en beslutning ? Jeg synes ikke det nødvendigvis gør dig til en dårlig mor, men kunne godt tænke mig at høre, hvad der ligger til grund for sådan et indgreb på et spæd som ikke har mulighed for at sige fra på nogen måde ?

Nu har jeg jo fulgt med i denne tråd og har læst dit svar, men kunne godt tænke mig at høre fra andre også ?

Du har tidligere nævnt i tråden at hun bare kan få dem fjernet hvis hun ikke ønsker at have hul i øerne, men hvorfor så ikke bare vente til hun bliver en 3-4 år, hvor hun selv ville kunne sige til eller fra ? 

Dette skal ikke tages som et personligt angreb.. jeg vil bare gerne kunne forstå det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.