Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

ja, har slidgigt i ryggen, efter to begyndende discusprolapser, som ikke var blevet opdaget, og de er der endnu.

men med ordet "bredt sig", men jeg at det også er kommet andre steder pga slid. men ikke sådan lige som f.x en kræftknude ( ekstremt eksempel, i´m sorry )

Okay, vidste jeg ikke. måske skal du også have fat i en eller anden, som kan rådgive og hjælpe dig (vis du self ikke allerede har det)

Ved godt, at det ikke brede sig, men opstår andre steder, grundet belastninger. Mit er kommet pga, at knoglen er vosket forkert sammen efter er større operetion for knap 10 år siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Okay, vidste jeg ikke. måske skal du også have fat i en eller anden, som kan rådgive og hjælpe dig (vis du self ikke allerede har det)

Ved godt, at det ikke brede sig, men opstår andre steder, grundet belastninger. Mit er kommet pga, at knoglen er vosket forkert sammen efter er større operetion for knap 10 år siden.

venter lige og ser, har ikke mærket noget længe, og det er super dejligt. men ryggen skal nok brokke sig når jeg kommer længere hen, og den får mere vægt at bære.

Anmeld

10. marts 2011

Darling<3

Har ikke et barn nu, men har været gravid 2 gange.

Første gang ændre min lugtesans sig total:/ Min kæreste måtte ikke bruge parfume i 2 uger eller bruge hårvoks. (sendte ham tit i bad når vi havde lagt os i sengen) Jeg havde humørsvingerner, græd tit unden at vide hvorfor. Havde dog ingen smetrer overhovedet, heller ikke ømme bryster.

Anden gang var næsten det samme, spiste underlige ting som jeg ikke plejer og sov hele tiden

Håber ikke det bliver sådan næste gang, stakkels min mand

Anmeld

10. marts 2011

B&J

metski83 skriver:

Jeg har også mens smerter, dog på en lidt anden måde end normalt. Stik og jag i underlivet - mest den ene side.

Kvalme, specielt omkring middagstid.

Ømme bryster. Det havde jeg dog også sidste måned, uden at den var der.

Håber bare af hele mit hjerte den er

håver også du har held og der er en lille spir inde i maven

Anmeld

10. marts 2011

metski83

Kofoed33 skriver:

Øv, men så længe du overvejer, om du skal bruge pillerne.

Har selv mistet min piller mod gigt og det hjælper alm piller bare ikke på. Kan næsten forskelle mig, at det er det sammen for dig med migrænen.

Men håber og  for, at du i næste uge viser os to flotte strenger.

Tak for det

Nej der er ikke noget værre end smerter.

Og ja må jo "nøjes" med en pille i ekstreme tilfælde. Som jeg ikke håber der kommer mange af. Men man vil jo ikke skade ens baby

Anmeld

10. marts 2011

metski83

anetteb skriver:

ih hvor træls

du må få kæresten/manden til at massere dig.

Det gør han heldigvis også nogle gange, så det er rart

Anmeld

10. marts 2011

metski83

Kofoed33 skriver:

Lige det jeg mener, bare lidt mere voldsomt, hehe.

De virker bare ikke for mig Savner min ipren og gigtpiller.

Uhh Treo er også en god ting. Det er nærmest det eneste som virker for mig. Men dem må jeg heller ikke tage

Anmeld

10. marts 2011

metski83

Honnie's Wife:) skriver:

Har ikke et barn nu, men har været gravid 2 gange.

Første gang ændre min lugtesans sig total:/ Min kæreste måtte ikke bruge parfume i 2 uger eller bruge hårvoks. (sendte ham tit i bad når vi havde lagt os i sengen) Jeg havde humørsvingerner, græd tit unden at vide hvorfor. Havde dog ingen smetrer overhovedet, heller ikke ømme bryster.

Anden gang var næsten det samme, spiste underlige ting som jeg ikke plejer og sov hele tiden

Håber ikke det bliver sådan næste gang, stakkels min mand

Sjovt at lugtesansen ændre sig.

Anmeld

10. marts 2011

metski83

B&J skriver:

håver også du har held og der er en lille spir inde i maven

Tak for det

Anmeld

10. marts 2011

LinLin

De tre ønskede gange: meget ømme bryster

Denne gang: ingen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.