Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.680 visninger
98 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

metski83

Hvad var/er jeres symptomer på graviditet ???

Har så mange symptomer lige nu, men er så bange for at det er min krop der leger lidt med mig.

Håber jo virkelig af hele mit hjerte at den er der

Jeg har testdag på mandag.. syntes der er læææænge til lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Har så mange symptomer lige nu, men er så bange for at det er min krop der leger lidt med mig.

Mens smerter, det var det. Og lidt ømme bryster, men det havde jeg haft i mange måneder, så det tog jeg ikke som et symptom. Men faktisk kun mens-smerter. Måneden inden havde jeg MASSER af "symptomer", men der var jeg så slet ikke gravid. Hehe

Anmeld

9. marts 2011

B&J

jeg havde sindsygt ondt i mine bryster i 2 uger så ondt jeg ikke kunne røre dem og det var så det i de 9mdr

Anmeld

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

metski83 skriver:

Mine symptomer kom faktisk først efter jeg havde testet positivt. Til gengæld tog de så totalt revance!  hehe. Det var med kvalme, træthed, ømme bryster, ligamentsmerter, svimmelhed you name it.

Det gik heldigvis lige så stille over efter 12. uge Nu er det kun den langsomt voksende mave og nf der bekræfter at baby har det godt.

Anmeld

9. marts 2011

mamiolvi

jeg testede positiv da jeg var 3+4 måske endda 3+3.. Jeg havde total ømme bryster og hjertebanken...
Nu er jeg 9+0 og har det så dårligt, kan ikke andet end at ligge på sofaen og se på at huset bliver rodet til af mine tre drenge,det er svært for mig at have det så dårligt....

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Secrets skriver:

Mens smerter, det var det. Og lidt ømme bryster, men det havde jeg haft i mange måneder, så det tog jeg ikke som et symptom. Men faktisk kun mens-smerter. Måneden inden havde jeg MASSER af "symptomer", men der var jeg så slet ikke gravid. Hehe

Jeg har også mens smerter, dog på en lidt anden måde end normalt. Stik og jag i underlivet - mest den ene side.

Kvalme, specielt omkring middagstid.

Ømme bryster. Det havde jeg dog også sidste måned, uden at den var der.

Man er som sagt bange for at min krop "bare" kan mærke sin cyklus efter p pille stop.

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Jeg har også mens smerter, dog på en lidt anden måde end normalt. Stik og jag i underlivet - mest den ene side.

Man er som sagt bange for at min krop "bare" kan mærke sin cyklus efter p pille stop.

Nårh ja, jeg havde også den der stikken i den ene side, som føltes som ægløsning. Og pga. de der menssmerter var jeg bange HVER gang jeg gik på WC, for jeg gad bare ikke have menses. Men den var der sørme, så jeg krydser fingre for dig!!

Anmeld

9. marts 2011

metski83

B&J skriver:

jeg havde sindsygt ondt i mine bryster i 2 uger så ondt jeg ikke kunne røre dem og det var så det i de 9mdr

Håber bare af hele mit hjerte den er

Anmeld

9. marts 2011

metski83

B&J skriver:

Håber virkelig bare at den er der, min store drøm

Anmeld

9. marts 2011

sweet

metski83 skriver:

ondt i brysterne helt vildt og rigtig træt.. heldigvis er det blevet lidt bedre med brysterne nu... det var kun den første uge efter positiv test at de var så slemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.