Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

metski83

MigSS skriver:

Jeg blev faktisk først rigtig sikker, da jeg om natten ikke kunne ligge på min mave, selvom jeg ikke var mere end 5-6 uger henne, + var oppustet hele tiden, tissede 20 gange om dagen, ømme bryster og utrolig sløv og træt - og så selvfølgelig kvalmen .

Det med at tisse skal jeg ikke rigtig (endnu) men skal så meget mere, det der kommer ud af den anden ende (sorry)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Kb

metski83 skriver:

Har haft mens lignende smerter ca. en uge nu. Den sidste uge har jeg også været meget mere træt. Har haft ømme bryster, og let kvalme. Var ved at kaste op på arbejdet, fordi jeg skulle sluge en pille.

Jeg havde også total mensesagtige smerter, var sikker på det var menses som var på vej for ellers havde jeg ingen symptomer. Jeg testede positiv aften før mensesdag - hvilket jo er i aften for dit vedkommende.....såååååå tag nu bare den test, om du gør det nu eller i morgen gør jo ingen forskel

Anmeld

13. marts 2011

MigSS

Vil ikke tro det et symptom, - men der jo ikke andet for end at teste nogle gange.. den første jeg tog var negativ, men 2 uger efter positiv

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Kb skriver:

Jeg havde også total mensesagtige smerter, var sikker på det var menses som var på vej for ellers havde jeg ingen symptomer. Jeg testede positiv aften før mensesdag - hvilket jo er i aften for dit vedkommende.....såååååå tag nu bare den test, om du gør det nu eller i morgen gør jo ingen forskel

Det har du ret i, men de kloge siger jo at morgenurin er bedst. Har haft mens agtige smerter hele ugen, også lidt i dag, men mindre end når jeg normalt skal have mens, og på en helt anden måde.

Anmeld

13. marts 2011

Kb

metski83 skriver:

Det har du ret i, men de kloge siger jo at morgenurin er bedst. Har haft mens agtige smerter hele ugen, også lidt i dag, men mindre end når jeg normalt skal have mens, og på en helt anden måde.

Ja mine føltes på en måde også anderledes - svært at forklare.... Prøv da bare, hvad er det værste som kan ske? At den er negativ, men så prøver du jo bare igen i morgen eller overmorgen.... Go for it.

Anmeld

13. marts 2011

metski83

metski83 skriver:

Det med at tisse skal jeg ikke rigtig (endnu) men skal så meget mere, det der kommer ud af den anden ende (sorry)

Nej det tror jeg egentlig heller ikke. Egentlig bare for at fortælle det med at tisse, skal jeg ikke. Men har så en masse andre symptomer. Og kan jo bare håbe den er der.

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Kb skriver:

Ja mine føltes på en måde også anderledes - svært at forklare.... Prøv da bare, hvad er det værste som kan ske? At den er negativ, men så prøver du jo bare igen i morgen eller overmorgen.... Go for it.

Ja min kæreste spørger også, hvorfor jeg ikke bare tager den nu.

Anmeld

13. marts 2011

Aprilmor11

metski83 skriver:

Hvad var/er jeres symptomer på graviditet ???

Har så mange symptomer lige nu, men er så bange for at det er min krop der leger lidt med mig.

Håber jo virkelig af hele mit hjerte at den er der

Jeg har testdag på mandag.. syntes der er læææænge til lige nu.

Lidt kvalme, besvimmelse, ingen mens, og ømme brystvorter :s

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Aprilmor11 skriver:

Lidt kvalme, besvimmelse, ingen mens, og ømme brystvorter :s

Besvimmelse, det var da ikke rart. Har også ømme brystvorter

Anmeld

13. marts 2011

Kb

metski83 skriver:

Ja min kæreste spørger også, hvorfor jeg ikke bare tager den nu.

Jamen se så at komme igang kvinde Med de fleste graviditets teste behøver det ikke nødvendigvis at være morgenurin.... KOM NU, blive så nysgerrig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.