Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde utroligt ondt i brysterne og så begyndte det at stramme i min mave, resten af symptomerne er først kommet senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wulffi89 skriver: Jeg havde utroligt ondt i brysterne og så begyndte det at stramme i min mave, resten af symptomerne er først kommet senere
Hvordan stramme ???
Første graviditet havde jeg ikke rigtig nogle..
Den her gang, har jeg ingen endnu.. Men der kan jo nå at ske en masse er nemlig kun 5+5..
metski83 skriver: Hvad var/er jeres symptomer på graviditet ??? Har så mange symptomer lige nu, men er så bange for at det er min krop der leger lidt med mig. Håber jo virkelig af hele mit hjerte at den er der Jeg har testdag på mandag.. syntes der er læææænge til lige nu.
Hvad var/er jeres symptomer på graviditet ???
Har så mange symptomer lige nu, men er så bange for at det er min krop der leger lidt med mig.
Håber jo virkelig af hele mit hjerte at den er der
Jeg har testdag på mandag.. syntes der er læææænge til lige nu.
jeg har os mens smerter, ømme bryster og en kvalme der kommer og går.
mizzblondie skriver: jeg har os mens smerter, ømme bryster og en kvalme der kommer og går.
Er du gravid, eller prøver du også ?
Jeg skulle tisse hele tiden lige pludselig, kunne ikke længere spise krydret mad uden at få det virkeligt dårligt og jeg blev køresyg hvilket jeg ellers aldrig blir
MissTooze skriver: Jeg skulle tisse hele tiden lige pludselig, kunne ikke længere spise krydret mad uden at få det virkeligt dårligt og jeg blev køresyg hvilket jeg ellers aldrig blir
Hvor tidligt skulle du tisse hele tiden ?
Åh det var meget meget tidligt, længe før jeg overhovedet tænkte at jeg kunne være gravid!
MissTooze skriver: Åh det var meget meget tidligt, længe før jeg overhovedet tænkte at jeg kunne være gravid!
Okay... Det er nok nærmest det eneste symptom jeg ikke har. Kun alle de andre.
metski83 skriver: Er du gravid, eller prøver du også ?
er gravid i 9+2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128