Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

metski83

Kb skriver:

Jamen se så at komme igang kvinde Med de fleste graviditets teste behøver det ikke nødvendigvis at være morgenurin.... KOM NU, blive så nysgerrig....

Haha... er også nysgerrig.... Men tror nu jeg tager den i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Kb

metski83 skriver:

Haha... er også nysgerrig.... Men tror nu jeg tager den i morgen tidlig

Hmmm..... Det kunne da ellers være hyggeligt at gå i seng og vide at man var gravid, ku´det ikk´???? Nå men jeg krydser fingre, men mon ikke den er der.... 

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Kb skriver:

Hmmm..... Det kunne da ellers være hyggeligt at gå i seng og vide at man var gravid, ku´det ikk´???? Nå men jeg krydser fingre, men mon ikke den er der.... 

Jo helt sikkert...Så tror jeg slet ikke jeg kunne sove Nu venter jeg bare spændt på i morgen.

Anmeld

14. marts 2011

Aprilmor11

metski83 skriver:

Besvimmelse, det var da ikke rart. Har også ømme brystvorter

Nej, men det er eldigvis stoppet ..

Men glæder mig til at høre en update på det

Anmeld

14. marts 2011

signe.

jeg havde ikke decideret "graviditets" symptomer synes jeg selv jeg havde kløe på hagen og fik forkølelses sår konstant...

Anmeld

14. marts 2011

Kb

metski83 skriver:

Jo helt sikkert...Så tror jeg slet ikke jeg kunne sove Nu venter jeg bare spændt på i morgen.

Hvordan gik det

Anmeld

14. marts 2011

metski83

Kb skriver:

Hvordan gik det

Øv øv øv... Testede kl. 5 i morges da kæresten stod op, og den var negativ. Og til middag kom min mens. Selvom det kun er 2 forsøg, er jeg alligevel skuffet

Anmeld

14. marts 2011

Kb

metski83 skriver:

Øv øv øv... Testede kl. 5 i morges da kæresten stod op, og den var negativ. Og til middag kom min mens. Selvom det kun er 2 forsøg, er jeg alligevel skuffet

Øv hvor ærgeligt Men op på hesten igen(eller manden) og inden du ser dig om er der gevinst, det er jeg sikker på

Anmeld

14. marts 2011

metski83

Kb skriver:

Øv hvor ærgeligt Men op på hesten igen(eller manden) og inden du ser dig om er der gevinst, det er jeg sikker på

Hvor er du sød, det håber jeg. Bliver så nervøs for at vi ikke kan og alt det, på trods af jeg ved det er helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.