Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

metski83

mizzblondie skriver:

er gravid i 9+2

Tillykke

Årh håber virkelig sådan at jeg også er det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

mizzblondie

metski83 skriver:

Tillykke

Årh håber virkelig sådan at jeg også er det.

takker...

må vi jo håbe

Anmeld

10. marts 2011

metski83

mizzblondie skriver:

takker...

må vi jo håbe

Ja for pokker, krydser det der krydses kan

Anmeld

10. marts 2011

mizzblondie

metski83 skriver:

Ja for pokker, krydser det der krydses kan

det kan jeg godt forstå

Anmeld

11. marts 2011

Hailiesmom11

metski83 skriver:

Hvordan stramme ???

Mine mavemuskler begyndte at føles stramme og det gjorde sådan ret ondt, det dem man kalder ligamentssmerter

Anmeld

13. marts 2011

Levi&LilysMor

Jeg har haft ømme bryster kunne kun mærkes hvis jeg pressede på siden af dem og ellers når det var koldt, så har jeg haft en lille smule halsbrand men har jeg ikk set til i to uger nu tror jeg, trætheden er der endnu.

Lige nu er nogle af dem væk har nu kun trætheden og sulten og kan føle sult selvom jeg lige har spist..

Jeg er i 10/11 uge nu

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Tuttelut89 skriver:

Jeg har haft ømme bryster kunne kun mærkes hvis jeg pressede på siden af dem og ellers når det var koldt, så har jeg haft en lille smule halsbrand men har jeg ikk set til i to uger nu tror jeg, trætheden er der endnu.

Lige nu er nogle af dem væk har nu kun trætheden og sulten og kan føle sult selvom jeg lige har spist..

Jeg er i 10/11 uge nu

Har simpelthen også været så træt hele ugen. Lige nu kigger jeg bare hele tiden på papiret når jeg er på toilettet. Forventer mens i morgen, som forhåbenlig ikke kommer. Pu ha, er så spændt og nervøs. Ved ikke om jeg tør tage en test i morgen tidlig.

Anmeld

13. marts 2011

Frk.S

Jeg havde ét symptom inden jeg testede positivt, og det var ekstrem træthed.

Omkring det tidspunkt hvor jeg testede positivt begyndte jeg at få ømme bryster og lette mens-lignende smerter. Senere kom der også let kvalme.

Anmeld

13. marts 2011

metski83

Frk.S skriver:

Jeg havde ét symptom inden jeg testede positivt, og det var ekstrem træthed.

Omkring det tidspunkt hvor jeg testede positivt begyndte jeg at få ømme bryster og lette mens-lignende smerter. Senere kom der også let kvalme.

Har haft mens lignende smerter ca. en uge nu. Den sidste uge har jeg også været meget mere træt. Har haft ømme bryster, og let kvalme. Var ved at kaste op på arbejdet, fordi jeg skulle sluge en pille.

Anmeld

13. marts 2011

MigSS

Jeg blev faktisk først rigtig sikker, da jeg om natten ikke kunne ligge på min mave, selvom jeg ikke var mere end 5-6 uger henne, + var oppustet hele tiden, tissede 20 gange om dagen, ømme bryster og utrolig sløv og træt - og så selvfølgelig kvalmen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.