Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

metski83

anetteb skriver:

du kan sagtens tage panodil eller pamol.. det sker der ikke noget ved. Det har jeg selv gjort mod min grusomme hovedpine. den var så kraftig at jeg troede jeg havde en børnecykelhjelm på

Der er bare ikke noget værre en hovedpine. Jeg lider også af migræne, og har specielle piller til det. Men dem må jeg IKKE tage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Indtil for et halv år siden, ja, men nye forskninger viser, at pinex, pamol osv... kan skade drengebørns underliv. Men et par i ny og næ skulle ikke være et stort problem, bare ikke 8 om dage i hele graviditeten. 2 i ugen skulle i hvert fald ikke være det store problem.

har også godt hørt den nye opdagelse, men altså herre gud. så længe man ikke tømmer en bøtte om dagen

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

Der er bare ikke noget værre en hovedpine. Jeg lider også af migræne, og har specielle piller til det. Men dem må jeg IKKE tage.

Øv, men så længe du overvejer, om du skal bruge pillerne.

Har selv mistet min piller mod gigt og det hjælper alm piller bare ikke på. Kan næsten forskelle mig, at det er det sammen for dig med migrænen.

Men håber og  for, at du i næste uge viser os to flotte strenger.

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

metski83 skriver:

ih hvor træls

du må få kæresten/manden til at massere dig.

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

har også godt hørt den nye opdagelse, men altså herre gud. så længe man ikke tømmer en bøtte om dagen

Lige det jeg mener, bare lidt mere voldsomt, hehe.

De virker bare ikke for mig Savner min ipren og gigtpiller.

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Lige det jeg mener, bare lidt mere voldsomt, hehe.

De virker bare ikke for mig Savner min ipren og gigtpiller.

shit. har du gigt?

- har heldigvis ikke været så afhængig af smertestillende det sidste lange stykke tid, så det er godt nok.

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

shit. har du gigt?

- har heldigvis ikke været så afhængig af smertestillende det sidste lange stykke tid, så det er godt nok.

Slidegigt i hoften, skulle have været opereret i næste måned, meen, hehe. Det er heldigvis værst i frostgrader, men går i ny og næ med krykker og skal måske i kørestol i slutningen af graviditeten. Skal til samtale på næste torsdag, om hvordan og hvorledes det lige skal være.

Men som sagt, har heldigvis ikke været så påvirket af det endnu.

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Slidegigt i hoften, skulle have været opereret i næste måned, meen, hehe. Det er heldigvis værst i frostgrader, men går i ny og næ med krykker og skal måske i kørestol i slutningen af graviditeten. Skal til samtale på næste torsdag, om hvordan og hvorledes det lige skal være.

Men som sagt, har heldigvis ikke været så påvirket af det endnu.

hold da helt ferie..

tør slet ikke tænke på hvordan mit kommer til at opføre sig. det har allerede bredt sig mellem 6 andre knogler på halvandet år..

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

hold da helt ferie..

tør slet ikke tænke på hvordan mit kommer til at opføre sig. det har allerede bredt sig mellem 6 andre knogler på halvandet år..

Hmm har du også gigt?

Mit kan heldigvis ikke brede sig.

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Hmm har du også gigt?

Mit kan heldigvis ikke brede sig.

ja, har slidgigt i ryggen, efter to begyndende discusprolapser, som ikke var blevet opdaget, og de er der endnu.

men med ordet "bredt sig", men jeg at det også er kommet andre steder pga slid. men ikke sådan lige som f.x en kræftknude ( ekstremt eksempel, i´m sorry )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.