Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

sweet

metski83 skriver:

Syntes også jeg er rigtig træt i disse dage, specielt når vi kommer hen på eftermiddagen-aftenen.

krydser finger for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

metski83

Nå jah - dem har jeg også oplevet! Utroligt at man kan glemme, at man går på toilet hver halve time haha. Må indrømme, at det er jeg godt nok træt af nu!

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Katte87 skriver:

Nå jah - dem har jeg også oplevet! Utroligt at man kan glemme, at man går på toilet hver halve time haha. Må indrømme, at det er jeg godt nok træt af nu!

Har også bøvlet med maven, nr. 2 som du siger

Det gjorde jeg også sidste måned, men der kom min mens jo så desværre.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

sweet skriver:

krydser finger for at den er der

Mange tak for det

Anmeld

9. marts 2011

Lisbeth85

metski83 skriver:

Hvor tidligt fik du kvalme ?

Jamen jeg blev gravid omkring 18. januar, og jeg fik kvalme og kastede op i starten af marts... så ca. 1½ måned efter jeg blev gravid.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Ingen voldsomme symptomer før i uge 7, men jeg have niv stik og jag op til min mens .. ikke ondt i maven som når man forventer mens, men kunne mærke at den var der .. desuden var testen først svagt positiv 3 dage over tid. 

Har haft mens agtige smerter siden weekenden. De der stik og jag begyndte i morges inden jeg endnu var stået op, og har så været der flere gange i lbet af dagen.

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

mens smerter, hovedpine, sarte brystvorter ( kunne ikke have at min kæreste rørte ved dem&nbsp og så er jeg blevet mere sart og hysterisk :p

Anmeld

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

metski83 skriver:

Har også bøvlet med maven, nr. 2 som du siger

Det gjorde jeg også sidste måned, men der kom min mens jo så desværre.

HEhe kender det alt for godt Min krop drillede mig også fordi jeg ønskede at blive gravid.

Men jeg krydser fingre for dig , og håber den er der Opdater endelig når du har testet.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Lisbeth85 skriver:

Jamen jeg blev gravid omkring 18. januar, og jeg fik kvalme og kastede op i starten af marts... så ca. 1½ måned efter jeg blev gravid.

Jeg syntes bare allerede jeg har let kvalme, specielt omkring middagstid. Det har stået på de sidste tre dage. Men jeg er jo ikke ret langt henne hvis det er.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

anetteb skriver:

mens smerter, hovedpine, sarte brystvorter ( kunne ikke have at min kæreste rørte ved dem&nbsp og så er jeg blevet mere sart og hysterisk :p

Har også haft hovedpine de sidste dage, kombineret med kvalme. Har taget smertestillende, og det er jo lidt noget skidt hvis den er der. Men håber ike den kan tage skade af det, når jeg nu ike har vidst jeg var gravid (Hvis jeg er)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.