Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Har haft mens agtige smerter siden weekenden. De der stik og jag begyndte i morges inden jeg endnu var stået op, og har så været der flere gange i lbet af dagen.

så kan det jo være at den er der  .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Kofoed.

Kofoed33 skriver:

Jeg har det hele, udover opkast og det er jeg glad for

Først var der kvalme, ømme nippels, hyppige toiletbesøg og lidt problemer med "nummer 2". Det blev kun værre og værre. Derefter kom ligamentsmerter, oppustet og næseblod. Jeg har også nogle gange en smag af fisk i munden, ikke særlig fedt i længden.

Det eneste der er helt væk nu er ømme nippels. "nummer 2" er værre, men de andre er aftaget en del alligevel.

Glemte helt, den kære evige træthed.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Mulleunge skriver:

så kan det jo være at den er der  .. 

Det håber jeg

Men tør ikke håbe for meget, er jo bange for at blive skuffet.

Har bare alle de symptomer som folk skriver om lige nu.

Men er nervøs for, at det "bare" er fordi min krop har fundet ud af, at den ikke længere er på p piller.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Katte87 skriver:

HEhe kender det alt for godt Min krop drillede mig også fordi jeg ønskede at blive gravid.

Men jeg krydser fingre for dig , og håber den er der Opdater endelig når du har testet.

Ja det kan jo desværre lade sig gøre, at kroppen driller. Håber ike det er det, men at den er der. Skal nok lave en update, i næste uge

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

metski83 skriver:

Har også haft hovedpine de sidste dage, kombineret med kvalme. Har taget smertestillende, og det er jo lidt noget skidt hvis den er der. Men håber ike den kan tage skade af det, når jeg nu ike har vidst jeg var gravid (Hvis jeg er)

har hørt en "myte" om at smertestillende der starter med "p" ikke skader. ved ikke om det er rigtigt, så vil ikke hænges op på det.

men du skal også passe på du ikke bliver for skruk, hvis du forstår. Har før hørt om folk hvor kroppen selv dannede symtomer, fordi de troede de var gravide. har sågar også hørt om folk der ville det så meget at det ikke skete, før de "opgav" og "glemte" at tænke babytanker hele tiden. Men derimod, tager man det som det kommer, så skal det nok ske

Anmeld

9. marts 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Det håber jeg

Men tør ikke håbe for meget, er jo bange for at blive skuffet.

Har bare alle de symptomer som folk skriver om lige nu.

Men er nervøs for, at det "bare" er fordi min krop har fundet ud af, at den ikke længere er på p piller.

Ja det forstår jeg godt .. syntes også at jeg have diverse symptomer da jeg så ikke var gravid, desværre kan psyken godt spille en et puds. 

Anmeld

9. marts 2011

metski83

anetteb skriver:

har hørt en "myte" om at smertestillende der starter med "p" ikke skader. ved ikke om det er rigtigt, så vil ikke hænges op på det.

men du skal også passe på du ikke bliver for skruk, hvis du forstår. Har før hørt om folk hvor kroppen selv dannede symtomer, fordi de troede de var gravide. har sågar også hørt om folk der ville det så meget at det ikke skete, før de "opgav" og "glemte" at tænke babytanker hele tiden. Men derimod, tager man det som det kommer, så skal det nok ske

Det har jeg også hørt og læst om

Har spurgt lægen angående smertestillende, da jeg i forvejen lider meget af hovedpine.

Og fik at vide at det bedste var panodil eller dvs. produkter med parcetamol. Men det er selvfølglig bedst at lade helt værre. Den nyeste forskning viser også at parcetamol heller ike er godt for drenge fostre. Men håber ikke en smule kan skade, hvis jeg skule være så heldig. For er den nu positiv om en uges tid, tager jeg selvfølgelig ikke smertestillende.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Ja det forstår jeg godt .. syntes også at jeg have diverse symptomer da jeg så ikke var gravid, desværre kan psyken godt spille en et puds. 

Ja det er jo den kan. Kan jo bare håbe.

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

metski83 skriver:

Det har jeg også hørt og læst om

Har spurgt lægen angående smertestillende, da jeg i forvejen lider meget af hovedpine.

Og fik at vide at det bedste var panodil eller dvs. produkter med parcetamol. Men det er selvfølglig bedst at lade helt værre. Den nyeste forskning viser også at parcetamol heller ike er godt for drenge fostre. Men håber ikke en smule kan skade, hvis jeg skule være så heldig. For er den nu positiv om en uges tid, tager jeg selvfølgelig ikke smertestillende.

du kan sagtens tage panodil eller pamol.. det sker der ikke noget ved. Det har jeg selv gjort mod min grusomme hovedpine. den var så kraftig at jeg troede jeg havde en børnecykelhjelm på

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

Indtil for et halv år siden, ja, men nye forskninger viser, at pinex, pamol osv... kan skade drengebørns underliv. Men et par i ny og næ skulle ikke være et stort problem, bare ikke 8 om dage i hele graviditeten. 2 i ugen skulle i hvert fald ikke være det store problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.