Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

sweet

metski83 skriver:

Hvad var/er jeres symptomer på graviditet ???

Har så mange symptomer lige nu, men er så bange for at det er min krop der leger lidt med mig.

Håber jo virkelig af hele mit hjerte at den er der

Jeg har testdag på mandag.. syntes der er læææænge til lige nu.

nåå ja og så mens agtige smerter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Lisbeth85

Kvalme! Det var det første tegn hos mig... og grunden til jeg fandt ud af, at jeg havde en lille dreng i maven

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

Jeg har det hele, udover opkast og det er jeg glad for

Først var der kvalme, ømme nippels, hyppige toiletbesøg og lidt problemer med "nummer 2". Det blev kun værre og værre. Derefter kom ligamentsmerter, oppustet og næseblod. Jeg har også nogle gange en smag af fisk i munden, ikke særlig fedt i længden.

Det eneste der er helt væk nu er ømme nippels. "nummer 2" er værre, men de andre er aftaget en del alligevel.

Anmeld

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jeg har det hele, udover opkast og det er jeg glad for

Først var der kvalme, ømme nippels, hyppige toiletbesøg og lidt problemer med "nummer 2". Det blev kun værre og værre. Derefter kom ligamentsmerter og næseblod. Jeg har også nogle gange en smag af fisk i munden, ikke særlig fedt i længden.

Det eneste der er helt væk nu er ømme nippels. "nummer 2" er værre, men de andre er aftaget en del alligevel.

Nå jah - dem har jeg også oplevet! Utroligt at man kan glemme, at man går på toilet hver halve time haha. Må indrømme, at det er jeg godt nok træt af nu!

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Secrets skriver:

Nårh ja, jeg havde også den der stikken i den ene side, som føltes som ægløsning. Og pga. de der menssmerter var jeg bange HVER gang jeg gik på WC, for jeg gad bare ikke have menses. Men den var der sørme, så jeg krydser fingre for dig!!

Tak hvor er du sød Håber virkelig også den er der.

Og præcis den stikken/jag er i den ene side.

Sidste måned havde jeg også ømme bryster, så den vil jeg ikke tage for gode sager.

Jeg havde også ondt i maven sidste måned, men på en helt anden måde end denne gange.

Og præcis som du også skriver, så kigger jeg også efter hver eneste gang jeg er på toilet, om der er blod, og heldigvis intet

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Nå jah - dem har jeg også oplevet! Utroligt at man kan glemme, at man går på toilet hver halve time haha. Må indrømme, at det er jeg godt nok træt af nu!

Alt med toiletbesøg er jeg mega træt af, den ene vej kan man aldrig helt tømme og presser på hele tiden, den anden vej kommer der bare ikke noget. 2. behandlings type er nu påbegyndt, hehe.

Anmeld

9. marts 2011

metski83

sweet skriver:

nåå ja og så mens agtige smerter....

Syntes også jeg er rigtig træt i disse dage, specielt når vi kommer hen på eftermiddagen-aftenen.

Anmeld

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Alt med toiletbesøg er jeg mega træt af, den ene vej kan man aldrig helt tømme og presser på hele tiden, den anden vej kommer der bare ikke noget. 2. behandlings type er nu påbegyndt, hehe.

Haha true true  

Anmeld

9. marts 2011

metski83

Lisbeth85 skriver:

Kvalme! Det var det første tegn hos mig... og grunden til jeg fandt ud af, at jeg havde en lille dreng i maven

Hvor tidligt fik du kvalme ?

Anmeld

9. marts 2011

Mauser.

Ingen voldsomme symptomer før i uge 7, men jeg have niv stik og jag op til min mens .. ikke ondt i maven som når man forventer mens, men kunne mærke at den var der .. desuden var testen først svagt positiv 3 dage over tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.