Baby-støv skriver:
Det er min far har ikk fravalgt.. han døde.....
Jeg kan godt se ideen i åben donor, men derfor vil han ikk være der som faderrollen. Og det vil jo aldrig være det sammen som a have en far ved siden side hver.
Jeg er nok også lidt gammeldags i min opfattelse... Da jeg mener at børn skal have to forældre... Da jeg synes det er vigtigt a man skal have en faderligrolle i billedet. Hvis man får dreng, skal drengen også have en at identificere sig med og det kan han ikk med moderen.
Jeg kan godt forstå folk vil have børn som enlige, men jeg aldrig selv have det.
Min søn, som er donorbarn, vil kunne identificere sig med morfar, som han er meget tæt med - og evt. hvis jeg får en mand, så kan han også identificere sig med ham. Det behøves ikke at være en bio-far, synes jeg. Selvom det jo havde været det optimale.
Så længe jeg ikke er helt mande-forskrækket, så skal der nok komme en fornuftig dreng ud af min kære søn.
Tror, det er let at have din holdning, når man er gravid/har barn med en kæreste. En del kvinder er nødt til at tænke ud over de almindelige familiekonstruktioner, hvis deres liv skal fuldendes med et moderskab. Sådan er vilkårene i dag.
Anmeld