Insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

TbCp

Jeg har stemt blankt....

Jeg er ikke sikker på at jeg ville kunne klare det alene. Jeg ville gerne have en mand at dele det hele med, en der kunne hjælpe og som var ligeså forelsket i ens guldklump som en selv.

MEN..... måske hvis jeg nåede en alder hvor jeg mente det var ved at være "sidste udkald", så skal jeg ikke sige om jeg kunne finde på det.

Jeg har en veninde som har fået barn med åben donor og hun klarer det rigtig godt og har en fantastisk datter, men jeg midsunder hende ikke at hun har gjort det på den måde.... tilgengæld tror jeg heller ikke at hun midsunder den måde jeg har fået barn på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Ok det er da godt nok billigt. jeg havde faktisk en ide om at det ville koste 4-5000 kr. pr. forsøg. Så ville jeg jo skulle spare en del op først.

Jeg vil bare så gerne have et barn mere. Jeg har i forvejen 1 barn, men føler først min familie er fuldendt, når jeg har fået et barn mere. Jeg er 34 år og føler det indre ur, begynder at tikke mere og mere. Så det skal jo helst være indenfor de næste par år.

Jeg gav 5500kr pr. inseminering på Diers Klinik i Århus fordi jeg valgte åben donor da jeg kunne mærke at det var det eneste rigtige for mig. Kan varmt anbefale dem hvis du vil bruge åben donor og bor i Jylland

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Anonym skriver:

Ok det er da godt nok billigt. jeg havde faktisk en ide om at det ville koste 4-5000 kr. pr. forsøg. Så ville jeg jo skulle spare en del op først.

Jeg vil bare så gerne have et barn mere. Jeg har i forvejen 1 barn, men føler først min familie er fuldendt, når jeg har fået et barn mere. Jeg er 34 år og føler det indre ur, begynder at tikke mere og mere. Så det skal jo helst være indenfor de næste par år.

De er rimelig billige derinde, og SUPER søde.. Elsker og komme der, og selvom jeg har sat det på standby, skal jeg stadig derind til kontroller med PCO´en..

Hvis det er det du vil, synes jeg du skal gøre det..

Men du skal også tænke det igennem, for der vil helt sikkert komme spørgsmål fra den lille fis, når han/hun er stor nok. Og måske undre sig over storesøster/bror har en bio far osv..

Mht hvad omverdenen vil tænke, så skal du ikke lade dig gå på af det. Der er altid nogen der ikke synes det er iorden osv..

Anmeld

10. februar 2011

*Toffee*

Ja det ville jeg

Jeg ville være ked af at ende barnløs, bare fordi Mr. Right ikke kan finde mig.

Ingen tvivl om at hele pakken er plan A, men jeg nærmer mig hastigt de 30 år, så sandsynligheden for at plan B må træde i kraft stiger  

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg har stemt blankt....

Jeg er ikke sikker på at jeg ville kunne klare det alene. Jeg ville gerne have en mand at dele det hele med, en der kunne hjælpe og som var ligeså forelsket i ens guldklump som en selv.

MEN..... måske hvis jeg nåede en alder hvor jeg mente det var ved at være "sidste udkald", så skal jeg ikke sige om jeg kunne finde på det.

Jeg har en veninde som har fået barn med åben donor og hun klarer det rigtig godt og har en fantastisk datter, men jeg midsunder hende ikke at hun har gjort det på den måde.... tilgengæld tror jeg heller ikke at hun midsunder den måde jeg har fået barn på.

Jeg kan sagtens følge dig i det du skriver, for jeg har selv haft det på nøjagtig samme måde. Nu er jeg 34 år, og føler bare at tiden er ved at rende fra mig. det er også derfor jeg gør mig de her overvejelser. Jeg har ikke besluttet mig endnu. Synes man skal tænke sig godt og grundigt om, inden man gør noget ved det

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

Jamen jeg mener, man har vel haft sine overvejelser inden man gjorde det

Jeg overvejer det selv, men jeg er ikke helt sikker endnu.

Har du mødt nogen fordomme omkring det? Det er måske mest det der holder mig tilbage

jeg gjorde mig mange overvejelser.

kan jeg klare det alene, er det klogt, hvad nu hvis der er flere, hvad skal jeg fortælle barnet, hvad med min familie vil de forstå osv osv

men jeg havde ønsket mig dette barn SÅ længe og mente at have tænkt det hele igennem på en fornuftig måde (man kan forberede sig men man aner ikke hvad man kaster sig ud i )

jeg har mødt mange meninger om mit valg, mange piger bliver helt oprørte og kan slet ikke forstå at jeg gider stå med det hele alene og nogle mænd føler sig truffet fordi jeg har valgt dem fra og mener at i fremtiden får vi kvinder slet ikke brug for mænd

men langt de fleste synes at det er en flot og stor beslutning jeg har taget og de fyre jeg har været ude med (lyder som om jeg går meget ud, det gør jeg ikke) synes det er fedt at der ikke står en vred X/far og lure i baggrunden

jeg må så sige at den der tog det værst var min far (jeg fniser stadig ved tanken) han mente at jeg var klar til psykiatrisk indlæggelse eller tæt på men ok jeg var lige blevet 24 da jeg fortalte at jeg var gravid og alene og at jeg selv havde valgt det, via klinik *fnis* min mor der i mod havde vist det hele tiden og havde været der for mig gennem hele forløbet

men det vigtigeste jeg har lært er at man skal have sine standart svar parat på tungen og så ellers bare være stolt af sit valg og ved du hvad når først du står med bebs i dine arme så er du så ligeglad med hvad andre siger

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens følge dig i det du skriver, for jeg har selv haft det på nøjagtig samme måde. Nu er jeg 34 år, og føler bare at tiden er ved at rende fra mig. det er også derfor jeg gør mig de her overvejelser. Jeg har ikke besluttet mig endnu. Synes man skal tænke sig godt og grundigt om, inden man gør noget ved det

Ja det skal man helt sikkert.

Jeg ved at min veninde har været rigtig glad for hjemmesiden SEM (selvvalgt enlig mor) hvor hun har kunne snakke med en masse andre i samme situation.

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

De er rimelig billige derinde, og SUPER søde.. Elsker og komme der, og selvom jeg har sat det på standby, skal jeg stadig derind til kontroller med PCO´en..

Hvis det er det du vil, synes jeg du skal gøre det..

Men du skal også tænke det igennem, for der vil helt sikkert komme spørgsmål fra den lille fis, når han/hun er stor nok. Og måske undre sig over storesøster/bror har en bio far osv..

Mht hvad omverdenen vil tænke, så skal du ikke lade dig gå på af det. Der er altid nogen der ikke synes det er iorden osv..

Ja jeg tænker også så det knager

Anmeld

10. februar 2011

twinny

jeg har stemt nej, da jeg selv er vokset uden en far (dog a helt andre grunde) og det synes ikk er fair overfor et barn kun at have en mor... jeg synes det er vigtig a have begge dele

Anmeld

10. februar 2011

NilleG

Jeg vil ikke gøre mig uvenner med nogen af jer, men mit svar er helt sikkert nej jeg mener der er en grund til man skal være to for at lave et barn og barnet har ret til både at have en mor og en far at vokse op med!  Så hellere vente til man er 35 til man får sit første barn hvis der skal flere år til man finder den rigtige er sikker på der er en til alle derude et sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.