dorthemus skriver:
Det forstår jeg så godt....nu kender jeg ikke din historie og hvorfor din far ikke er inde i billedet, men jeg gætter forsigtigt på at du måske føler dig fravalgt af din far?? Det er ikke tilfældet med en donor der jo aldrig har været/vil være en del af mor/(far)/barn konstellationen.
Men medgiver da, at det også er et dilemma for sådan én som mig der har valgt donorløsningen..hvad vil mit barn komme til at føle? Jeg har så gjort det der er det næst bedste i min verden og det er valget af en åben donor, så min datter som voksen hra mulighed for at få mere at vide om sit fædrene ophav, hvis hun ønsker det 
Det er min far har ikk fravalgt.. han døde.....
Jeg kan godt se ideen i åben donor, men derfor vil han ikk være der som faderrollen. Og det vil jo aldrig være det sammen som a have en far ved siden side hver.
Jeg er nok også lidt gammeldags i min opfattelse... Da jeg mener at børn skal have to forældre... Da jeg synes det er vigtigt a man skal have en faderligrolle i billedet. Hvis man får dreng, skal drengen også have en at identificere sig med og det kan han ikk med moderen.
Jeg kan godt forstå folk vil have børn som enlige, men jeg aldrig selv have det.
Anmeld