Insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du finde på at blive insemineret, hvis du var enlig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.015 visninger
129 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Anonym trådstarter

Kunne i finde på at blive insemineret med donorsæd, hvis i var enlig?

Begrund gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Aves.

Med åben donor ja...

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

Begrund gerne

JA

jeg har jordens skønneste lille pige og hun er lavet på klinik med donorsæd og jeps jeg er alene og jeg ville gøre det igen og igen

for hvorfor ikke... jeg ved ikke hvad jeg skal begrunde

vil gerne men spørg gerne, det er altid nemmere at svare

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

JA

jeg har jordens skønneste lille pige og hun er lavet på klinik med donorsæd og jeps jeg er alene og jeg ville gøre det igen og igen

for hvorfor ikke... jeg ved ikke hvad jeg skal begrunde

vil gerne men spørg gerne, det er altid nemmere at svare

Jamen jeg mener, man har vel haft sine overvejelser inden man gjorde det

Jeg overvejer det selv, men jeg er ikke helt sikker endnu.

Har du mødt nogen fordomme omkring det? Det er måske mest det der holder mig tilbage

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Anonym skriver:

Begrund gerne

Ja det ville jeg  Jeg skulle have været insemineret efter min kontrol ude på CFC her den 15/2 alt efter hvordan min cyklus arter sig. Men har valgt og sætte det på standby af personlige årsager.

Jeg har valgt det fordi jeg er single, ønsket om børn er stort. Ja, jeg er kun 27, men jeg har PCO, og skulle højest sansynligt igennem fertilitetsbehandling med en mand også, og det kan tage tid. Jeg har en personlig grænse der hedder 30 år, så derfor har jeg valgt som jeg har. Jeg kan dog kun vælge lukket donor, da jeg er under medicinsk behandling for min PCO, og da det kun er jordemødre og ikke læger der må inseminere med åben donorsæd, kan det ikke lade sig gøre

Overvejer du det da?

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Ja det ville jeg  Jeg skulle have været insemineret efter min kontrol ude på CFC her den 15/2 alt efter hvordan min cyklus arter sig. Men har valgt og sætte det på standby af personlige årsager.

Jeg har valgt det fordi jeg er single, ønsket om børn er stort. Ja, jeg er kun 27, men jeg har PCO, og skulle højest sansynligt igennem fertilitetsbehandling med en mand også, og det kan tage tid. Jeg har en personlig grænse der hedder 30 år, så derfor har jeg valgt som jeg har. Jeg kan dog kun vælge lukket donor, da jeg er under medicinsk behandling for min PCO, og da det kun er jordemødre og ikke læger der må inseminere med åben donorsæd, kan det ikke lade sig gøre

Overvejer du det da?

Jeg forstår udemærket godt dit ønske. Ja jeg overvejer det selv, men jeg er ikke helt færdig med at tænke det igennem.

Hvad koster det egentlig?

Anmeld

10. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Begrund gerne

Min datter var ikke helt planlagt, men jeg var alene, og er alene. En kammerat har så hjulpet med at gøre mig gravid nu, så på en måde er det jo også en donor, det er bare en jeg kender Så ja, det kunne jeg godt finde på, og ved da at der er mange, som gør det

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Det er jeg allerede blevet og har jordens smukkeste datter nu

Anmeld

10. februar 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Begrund gerne

Jeg har været igennem 3 IUI med åben donor sidste år, så ja

Nu har jeg fundet mig en dejlig kæreste og jeg håber da at vi på et tidspunkt skal stifte familie sammen. Men hvis jeg bliver single igen er jeg 100% på at jeg går igang med IUI igen.

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Jeg har været igennem 3 IUI med åben donor sidste år, så ja

Nu har jeg fundet mig en dejlig kæreste og jeg håber da at vi på et tidspunkt skal stifte familie sammen. Men hvis jeg bliver single igen er jeg 100% på at jeg går igang med IUI igen.

Hold du fast i ham skåret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.