tinasmor skriver:
Hej det er sådan et spændene omåde. Vi var også ved at vælge doner da min mand havde problemer, men heldvis fik vi to børn gennem behandling med med egne svømmere og æg. Men jeg håber det er ok, jeg spørger for jeg er så nysgerrig 
Hvordan kan det være at du vælgte doner allerede som 24 årig. Mange i den alder håber jo stadigvæk at møde manden i sit liv inden for et par årrække. Var det fordi lysten til et barn havde været der i mange år?
Og så tænker jeg også, hvad med barn nr 2 (hvis nu ikke han er doner) Vil den midste så ikke være ked af han har en "rigtig" far og hun ikke har, eller vil den nye kæreste så tage over sådan så pigen evt. også ville kunne kalde ham far (ved godt det ikke er meget anderledes end hvis man f.eks har barn nr 1 med en "upser" eller en far der ikke ønsker at se barnet)
Håber det er ok jeg spørger, du behøver selvfølgelig ikke svare
det er helt ok at du spørger 
jeg havde ønsket mig et barn meget længe og havde også ledt efter en mand som jeg kunne dele mit liv med men alt jeg fandt var useriøse fyre der kun tænkte på dem selv 

så jeg besluttet at jeg ikke gad lede mere jeg ville nyde mit liv som det var og midt i det hele fandt jeg ud af hos min læge at jeg skulle have hjælp til at få børn
og røg i min egen tænkteboks 
men kom ud af det hele med en henvisning fra min læge 2 år efter, og 15 mdr senere var jeg gravid 24 år gammel
men jo jeg har jo tænkt mange tanker, for hvad vil hun ikke spørge om når hun bliver større osv men hun er lavet af kærlighed og hun er mit ønskebarn så håber det er nok for hende og så har jeg jo valgt donor ud fra hvad jeg plejer at gå efter hos fyre så fremtidige søskende ikke bliver for anderledes
men jeg vil KUN have en mand som vil elske mit barn som sit ejet for selfølgelig fortjener hun en far men hun fortjener ikke hvem som helst, hun skal have en ordenlig far, en som jeg kan leve med, en som vil elske hende (og mig
) og en som vil have flere børn 
til sidst lige et billed af mit vidunder barn