Insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Becks

Anonym skriver:

Ja jeg tænker også så det knager

Godt, lad os endelig høre hvad du beslutter en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

jeg gjorde mig mange overvejelser.

kan jeg klare det alene, er det klogt, hvad nu hvis der er flere, hvad skal jeg fortælle barnet, hvad med min familie vil de forstå osv osv

men jeg havde ønsket mig dette barn SÅ længe og mente at have tænkt det hele igennem på en fornuftig måde (man kan forberede sig men man aner ikke hvad man kaster sig ud i )

jeg har mødt mange meninger om mit valg, mange piger bliver helt oprørte og kan slet ikke forstå at jeg gider stå med det hele alene og nogle mænd føler sig truffet fordi jeg har valgt dem fra og mener at i fremtiden får vi kvinder slet ikke brug for mænd

men langt de fleste synes at det er en flot og stor beslutning jeg har taget og de fyre jeg har været ude med (lyder som om jeg går meget ud, det gør jeg ikke) synes det er fedt at der ikke står en vred X/far og lure i baggrunden

jeg må så sige at den der tog det værst var min far (jeg fniser stadig ved tanken) han mente at jeg var klar til psykiatrisk indlæggelse eller tæt på men ok jeg var lige blevet 24 da jeg fortalte at jeg var gravid og alene og at jeg selv havde valgt det, via klinik *fnis* min mor der i mod havde vist det hele tiden og havde været der for mig gennem hele forløbet

men det vigtigeste jeg har lært er at man skal have sine standart svar parat på tungen og så ellers bare være stolt af sit valg og ved du hvad når først du står med bebs i dine arme så er du så ligeglad med hvad andre siger

Ja det er også alle de der spørgsmål, der buldrer løs oppe i mit hovede  jeg vil i hvert fald tænke det godt og grundigt igennem. Det er vigtigt synes jeg.

Ja der vil altid være fordomme og dem skal man være forberedt på. Jeg tror bare jeg ville fortryde det, hvis jeg ikke fik flere børn. Jeg ville føle der manglede noget.

Jeg er ikke interesseret i at finde en mand. Jeg har det faktisk udemærket alene. Derfor ved jeg, at hvis jeg skal have flere børn, så skal det være en insemination.

Jeg tror min mor vil være lidt tilbageholdende med min beslutning, hvis jeg vælger at blive insemineret. Men jeg er overbevist om at hun nok skal støtte mig i det, når hun først lige har sunket den

Hvad med din far idag? Har han det ok med det nu?

Anmeld

10. februar 2011

nvm

Fisenberg skriver:

JA

jeg har jordens skønneste lille pige og hun er lavet på klinik med donorsæd og jeps jeg er alene og jeg ville gøre det igen og igen

for hvorfor ikke... jeg ved ikke hvad jeg skal begrunde

vil gerne men spørg gerne, det er altid nemmere at svare

så er det dig jeg skal stille en masse spørgsmål til

for har tænkt meget over mit 3 barn skal være med donorsæd, men ved intet om det.

Anmeld

10. februar 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

jeg har stemt nej, da jeg selv er vokset uden en far (dog a helt andre grunde) og det synes ikk er fair overfor et barn kun at have en mor... jeg synes det er vigtig a have begge dele

Har haft en fantastisk barndom, er vokset op kun med min mor .. men vil personligt sige at det er hårdt at ens mor både skal være far og mor, når der en er en forælder kan man ikke fx. skælde og stryge barnets reg bag efter, hvorimod hvis man har begge forældre er der altid en at søge ly hos .. Jeg kan kun forestille mig at det må være hårdt kun at være en! desuden er det ikke for sjov at man siger barnet skal have rollemodeller, kunne ikke forstille mig at det er sjovt at være enlig mor til en dreng fx. hvem skal han identificere sig med ? 

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

nvm skriver:

så er det dig jeg skal stille en masse spørgsmål til

for har tænkt meget over mit 3 barn skal være med donorsæd, men ved intet om det.

du spørger bare

Anmeld

10. februar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Kunne i finde på at blive insemineret med donorsæd, hvis i var enlig?

Begrund gerne

Ja..

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

Ja det er også alle de der spørgsmål, der buldrer løs oppe i mit hovede  jeg vil i hvert fald tænke det godt og grundigt igennem. Det er vigtigt synes jeg.

Ja der vil altid være fordomme og dem skal man være forberedt på. Jeg tror bare jeg ville fortryde det, hvis jeg ikke fik flere børn. Jeg ville føle der manglede noget.

Jeg er ikke interesseret i at finde en mand. Jeg har det faktisk udemærket alene. Derfor ved jeg, at hvis jeg skal have flere børn, så skal det være en insemination.

Jeg tror min mor vil være lidt tilbageholdende med min beslutning, hvis jeg vælger at blive insemineret. Men jeg er overbevist om at hun nok skal støtte mig i det, når hun først lige har sunket den

Hvad med din far idag? Har han det ok med det nu?

ja det tog et par måneder hvor han var lidt mærkelig men han sagde faktisk med det samme at han støttede mig han blev bare "lidt" overasket og så skulle den vist lige sluges (tror min farmor talte med ham, hun tog det forbavsene godt)

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

ja det tog et par måneder hvor han var lidt mærkelig men han sagde faktisk med det samme at han støttede mig han blev bare "lidt" overasket og så skulle den vist lige sluges (tror min farmor talte med ham, hun tog det forbavsene godt)

Det er dejligt at høre at han ændrede mening

Anmeld

10. februar 2011

nvm

Fisenberg skriver:

du spørger bare

har sendt dig et brev

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Skønne Runa-fisen. Hvis jeg nogensinde bliver single så laver jeg sgu en halv-søster/bror til hende

JAAAAAAAAAA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.