Insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Min datter var ikke helt planlagt, men jeg var alene, og er alene. En kammerat har så hjulpet med at gøre mig gravid nu, så på en måde er det jo også en donor, det er bare en jeg kender Så ja, det kunne jeg godt finde på, og ved da at der er mange, som gør det

Jeg synes virkelig det er stort af din kammerat, at han vil give dig den gave

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg synes virkelig det er stort af din kammerat, at han vil give dig den gave

Tillykke

Tak skal du have.... Jeg nævnte så ikke lige at han efter jeg blev gravid, begyndte at fortryde lidt..... Jeg er snart 25 uger henne, og har ikke set ham siden jeg blev gravid....

Anmeld

10. februar 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Det er jeg allerede blevet og har jordens smukkeste datter nu

Det er nemlig det du har

Og tak for sidst. Tiden gik bare aaaalt for hurtig

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Det er nemlig det du har

Og tak for sidst. Tiden gik bare aaaalt for hurtig

Ja sgu´ det var lidt øv  Runa er rigtig glad for giraffen...sender lige et billede på mms

Anmeld

10. februar 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Ja sgu´ det var lidt øv  Runa er rigtig glad for giraffen...sender lige et billede på mms

Skønne Runa-fisen. Hvis jeg nogensinde bliver single så laver jeg sgu en halv-søster/bror til hende

Anmeld

10. februar 2011

Noneother

100% ja. Jeg er i forvejen enlig mor til 1.
Skulle den rigtige fyr ikke dukke op indenfor de næste par år ville jeg ikke ha´nogle skrupler ved at blive enlig mor til 2!

Elsker det, og mine børn kommer aldrig til at mangle noget

Anmeld

10. februar 2011

Vial

Tutter skriver:

Ja det ville jeg  Jeg skulle have været insemineret efter min kontrol ude på CFC her den 15/2 alt efter hvordan min cyklus arter sig. Men har valgt og sætte det på standby af personlige årsager.

Jeg har valgt det fordi jeg er single, ønsket om børn er stort. Ja, jeg er kun 27, men jeg har PCO, og skulle højest sansynligt igennem fertilitetsbehandling med en mand også, og det kan tage tid. Jeg har en personlig grænse der hedder 30 år, så derfor har jeg valgt som jeg har. Jeg kan dog kun vælge lukket donor, da jeg er under medicinsk behandling for min PCO, og da det kun er jordemødre og ikke læger der må inseminere med åben donorsæd, kan det ikke lade sig gøre

Overvejer du det da?

På standby? Jamen, vi er altså nogle, der sådan har glædet os til du skulle i behandlig.. ihhh.

Håber, at de personlige årsager er gode og ikke dårlige.

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Anonym skriver:

Jeg forstår udemærket godt dit ønske. Ja jeg overvejer det selv, men jeg er ikke helt færdig med at tænke det igennem.

Hvad koster det egentlig?

Jeg går inde på CFC ( www.copehagenfertilitycenter.com )

Der koster det 1550 med henvisning fra egen læge. Og så kommer der hormoner osv oveni hvis man skal have det..

Anmeld

10. februar 2011

Becks

KaMa skriver:

På standby? Jamen, vi er altså nogle, der sådan har glædet os til du skulle i behandlig.. ihhh.

Håber, at de personlige årsager er gode og ikke dårlige.

Desværre ikke, sender dig lige en pb

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Jeg går inde på CFC ( www.copehagenfertilitycenter.com )

Der koster det 1550 med henvisning fra egen læge. Og så kommer der hormoner osv oveni hvis man skal have det..

Ok det er da godt nok billigt. jeg havde faktisk en ide om at det ville koste 4-5000 kr. pr. forsøg. Så ville jeg jo skulle spare en del op først.

Jeg vil bare så gerne have et barn mere. Jeg har i forvejen 1 barn, men føler først min familie er fuldendt, når jeg har fået et barn mere. Jeg er 34 år og føler det indre ur, begynder at tikke mere og mere. Så det skal jo helst være indenfor de næste par år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.