Noneother skriver:
Det forstår jeg så ikke. Når jeg går på s.u. om en måned burde jeg gerne få mere. (Jeg tager så osse lånet, men stadig) + at de så ikke piller på min boligsikring.
-og når du nu ikke mener at jeg må ha en opsparing, så forklar mig venligst hvad jeg så skal gøre hvis der kommer en uventet regning, katten skal til dyrlæge eller mine penge bare ikke dukker op til tiden en måned? For sådanne ting sker.
Skal min søn så sulte, eller skal katten aflives/afskaffes? -Eller går du ud fra at alle bare har forældre de kan trække på eller hvordan får du det til at hænge sammen...?
Ja med lånet har du mere men de skal jo også betales tilbage, det skal de penge KHmodtagere får mere end studerende, ikke 
Det du skriver om vil jeg nærmere kalde budget og ikke opsparing.
For mig er en opsparing ikke penge til hverdagsting som fx. mad eller medicin, men luksusting som man reelt ikke har brug, som fx. en rejse. Dét synes jeg ikke der burde være råd til når man er på KH.
...Og hvor har jeg skrevet at jeg trækker på mine forældre?
Dét har jeg aldrig gjort, jeg har blot boet småt men billigt og i øvrigt levet efter de penge jeg fik, som jeg var yderst taknemmelig for at få!
Anmeld