Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Vi valgte det faktisk ikke helt Det kom så naturligt til os

Vi mistede to gange inden vi Fik Tino - og jeg var allerede blevet mor ved den første - altså inde i hjertet, så det var så naturligt for os at vi så sku fortsætte indtil vi fik Tino..
Og wupti så kom lillebror Vi er unge forældre og vi ELSKER det..!!

Første gang vi ventede os var absolut ikke planlagt og jeg var på p-piller..!! Men jeg blev mor i hjertet så snart testet lyste med to fede røde streger...!! Så egentlig var det bare en "naturlig" ting for os

Hvor er det skønt

Jeg håber jeg får lov til at opleve følelsen af at blive mor. Både under graviditeten og efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

LR85

Vi tænkte meget over hvordan vi stod i livet med uddannelse, job, bolig og almene tilstand.

Vi havde det hele, og var lykkelig gift. Så hvorfor ikke. Fik min søn som 24 årig.

Jeg synes det er RIGITG vigtigt a kune havd sine børn længst muligt og ikke mindst omvendt, a de kan opleve a have deres forældre så længe som muligt.

Vi kan alle blive ramt a dødelig sygdom, ulykker eller lign, men jo ældre vi bliver, jo større er chancen for sygdomme mm, så hvorfor ikke få dem 'tidligt' så der er en chance for man har dem så længe som overhoved muligt

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

louiseandersen85 skriver:

Vi tænkte meget over hvordan vi stod i livet med uddannelse, job, bolig og almene tilstand.

Vi havde det hele, og var lykkelig gift. Så hvorfor ikke. Fik min søn som 24 årig.

Jeg synes det er RIGITG vigtigt a kune havd sine børn længst muligt og ikke mindst omvendt, a de kan opleve a have deres forældre så længe som muligt.

Vi kan alle blive ramt a dødelig sygdom, ulykker eller lign, men jo ældre vi bliver, jo større er chancen for sygdomme mm, så hvorfor ikke få dem 'tidligt' så der er en chance for man har dem så længe som overhoved muligt

Anmeld

31. januar 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

Hej piger

Ja kunne godt tænke mig at vide hvorfor har du valgt at blive ung mor. 25 og derunder

Kram

Nu er det jo snart 14 år siden jeg blev mor og ung mor var jeg...hvorfor, tja, fordi jeg troede det var lykken at få børn, hus og mand...kunne jeg gøre det om havde jeg helt sikkert aldrig valgt at blive ung mor...never ever...

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Nu er det jo snart 14 år siden jeg blev mor og ung mor var jeg...hvorfor, tja, fordi jeg troede det var lykken at få børn, hus og mand...kunne jeg gøre det om havde jeg helt sikkert aldrig valgt at blive ung mor...never ever...

okay
Må jeg spørge hvorfor?

Jeg har selv, forlovede og hus Og er så glad for det
Jeg glæder mig bare at at der kommer en bebs ind i min mave.
Jeg tor på at det nok skal lykkedes, bare med lidt hjælp

Anmeld

31. januar 2011

Lady Marion <3

Tja Jeg stod som 19 årig og var blevet gravid med min kæreste igennem 3 år ,,,   Vi valgte at gennemføre graviditeten og det er jeg glad for ,, Ville aldrig lave den beslutning om hvis jeg kunne

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Muffi<3 skriver:

Tja Jeg stod som 19 årig og var blevet gravid med min kæreste igennem 3 år ,,,   Vi valgte at gennemføre graviditeten og det er jeg glad for ,, Ville aldrig lave den beslutning om hvis jeg kunne

dejligt
Er i stadig sammen den dag i dag?

Anmeld

31. januar 2011

Nalle

Kan ikke finde et ord for, hvorfor det lige var det jeg valgte.

Jeg har altid gerne ville være det, og der gik kun 2 måneder, så ville kæresten også gerne

Det er det bedste jeg nogensinde har gjort, fået begge mine børn inden jeg blev 19!

Anmeld

31. januar 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

okay
Må jeg spørge hvorfor?

Jeg har selv, forlovede og hus Og er så glad for det
Jeg glæder mig bare at at der kommer en bebs ind i min mave.
Jeg tor på at det nok skal lykkedes, bare med lidt hjælp

Fordi jeg gerne ville have brugt mine tyvere på at være mig, leve, rejse, udfordre mig selv og de muligheder der er...men altså dengang syntes jeg det var ihh så åhh så fantastisk at skulle lege familie og jo før jo bedre...må indrømme mit syn på det er knap så romantisk og noget mere realistisk,....og jeg kan se at det jeg vil nu havde været nemmere og givet et andet fundament hvis jeg var taget med den store gruppe af unge som rejste til KBH...

Så jeg havde ventet....klart...

Anmeld

31. januar 2011

esrt

jeg havde pludselig ikke noget valg faktisk, eller jo, det eneste jeg kunne gøre for ikke at blive det var - bort addoption. NEJ TAK
Altså ..

Jeg er en kraftig pige, og har altid været det. På efterskolen tog jeg lidt mere på end hvor jeg før havde ligget, og ville så tabe efter.
Jeg tabte ikke rigtig noget og kom et år efter på HF.
Halvvejs igennem mit HF forløb, gik det galt med en fyr jeg havde noget kørende med over nogle måneder.. kondomet sprang, og jeg var ikke på p piller (pga jeg var bange for homonerne)..
Så, det jeg så fik mens (troede jeg), regnede jeg med der ikke var noget. Så jeg tænkte - heldigvis..
Pludselige tog jeg mere og mere på, og tænkte at jeg bare skulle i gang med noget træning.
Blødninger kom stadig, ikke regelmæssige men i hvert fald hver månede, og jeg tænkte ikke videre over det.
Pludselig en dag (der har jeg været ca. uge 19) mærkede jeg spark. Troede jeg havde problemer med maven, men nej.
Blev utrolig bange da jeg først fandt ud af graviditeten i uge 20.
Blødningerne stoppede fra uge 21.

Så nu er jeg mor, til den fantastiske dreng i Oskar, som jeg ELSKER over alt på jorden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.