Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Maja_4000

Kruse90 skriver:

sådan har jeg det også
Og gerne alle sammen inden 30

Nu har jeg ikke planer om mere end to børn - men hvis ikke jeg har fået en mere inden jeg bliver 30 , skal jeg ikke have flere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

4xGreve

Jeg har valgt at blive ung mor fordi jeg blev gravid med min drømme mand og vores første rigtig samtale sammen gik ud på børn og at vi begge ønsket os et inderligt og snart og det fik vi...

det har været en hård start og det gik ikke som forventede men den dag idag er vi enige om at det var den bedste beslutning vi har taget og hun er vores ønske barn og vores kærlighed til hende og til hinanden vokser kun mere og mere fra dag til dag

Anmeld

31. januar 2011

esrt

Kruse90 skriver:

hold da op.

Jeg forstår godt du ikke kunne bort adoptere ham
Men sådan en historie rører mig, for hey hvor er det mærkelig at man kan være gravid uden at vide det.

tak for din historie

selv tak.

der var pludselig en rigtig god mulighed for at komme ud med det hele

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke planer om mere end to børn - men hvis ikke jeg har fået en mere inden jeg bliver 30 , skal jeg ikke have flere 

er det rigtigt
Det vil jeg dog ikke sige hehe

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

WiitrioeN skriver:

Jeg har valgt at blive ung mor fordi jeg blev gravid med min drømme mand og vores første rigtig samtale sammen gik ud på børn og at vi begge ønsket os et inderligt og snart og det fik vi...

det har været en hård start og det gik ikke som forventede men den dag idag er vi enige om at det var den bedste beslutning vi har taget og hun er vores ønske barn og vores kærlighed til hende og til hinanden vokser kun mere og mere fra dag til dag

hvor er det dejligt

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

esrt skriver:

selv tak.

der var pludselig en rigtig god mulighed for at komme ud med det hele

det var godt du brugte muligeheden til det så

Anmeld

31. januar 2011

Maja_4000

Kruse90 skriver:

er det rigtigt
Det vil jeg dog ikke sige hehe

Hvor mange vil du måske have ? :b

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Maja_4000 skriver:

Hvor mange vil du måske have ? :b

altså jeg forstod på dit indlæg at du ikke ville have flere, hvis du ikke fik en mere inden de 30
? Er det forkert forstået. Men jeg vil gerne have 2-3 stykker
Kommer der 4 er det også skønt

Anmeld

31. januar 2011

Maja_4000

Kruse90 skriver:

altså jeg forstod på dit indlæg at du ikke ville have flere, hvis du ikke fik en mere inden de 30
? Er det forkert forstået. Men jeg vil gerne have 2-3 stykker
Kommer der 4 er det også skønt

Nårh .. Nej , det vil jeg heller ikke :p Synes mine børn skal kunne have glæde af hinanden i lang tid (:

Min kæreste vil have 5 (!) .. Dét kan han godt droppe  JEG ligger i hvert fald ikke krop til 

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Maja_4000 skriver:

Nårh .. Nej , det vil jeg heller ikke :p Synes mine børn skal kunne have glæde af hinanden i lang tid (:

Min kæreste vil have 5 (!) .. Dét kan han godt droppe  JEG ligger i hvert fald ikke krop til 

hehehe okay
Det var ikke så lidt. 4 Kunne jeg godt overtales til tror jeg haha Nu har jeg ikke prøvet at føde endnu.

Men min kæreste siger 3 maks

Men som han siger, kommer der tvillinger to gange er han helt på:d

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.