Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Kruse90

SabrinaOlsen skriver:

Jeg fik barn fordi han var ønsket - helt op til stjernene.. Også ville vi begge gerne "vokse" op med vores barn, da min mands far først fik ham som 52 årig har det gjort de ikke har oplevet meget sammen - og han var ved St miste sin far efter 1 1/2 mdr i koma - ville Jaspar gerne være "unge" med Benjamin..Også er han bare det kærlighedsbaen vi har ønsket os.. Ved ikke on det gav mening?

selvfølgelig
Forstår godt jeres valg.
Jeg ville også være ked af hvis mine forældre var så gamle
Min mor var selv kun 19 da hun fik min storebror og 23 da hun fik mig og 27 da hun fik min lille søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Hvem?

Kruse90 skriver:

Hej piger

Ja kunne godt tænke mig at vide hvorfor har du valgt at blive ung mor. 25 og derunder

Kram

Ja, jeg har egentlig altid sagt at jeg ikke skulle have børn, man da jeg mødte min mand for mange år siden og har fundet ud af han er manden i mit liv, ændrede jeg mening.

Jeg var på stærk smertestillende medicin (grundet 3. gradsforbrænding af min hånd) og nogle af alle pillerne, gik åbenbart ind og opløste p-staven --- hvilken lægen li havde glemt at fortælle, så pludselig var stregerne der og vi havde valgte, vi gik længe og overvejede hvad vi skulle, men HELDIGVIS valgte vi rigtigt.

Da Lauge var 2 mdr, var jeg total skruk igen og ville gerne have en mere, jeg har selv en bror med et års mellemrum og har altid været bedste venner med ham og det kunne jeg også godt tænke mig for mine børn, og manden var heldigvis med på ideen, da han nærmest er enebarn (der er 10 år imellem ham og hans bror), så den dag i dag har vi to drenge fra 2010 .

Og der kommer da helt sikkert en efternøler om nogle år

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

B&J skriver:

jeg er 23 var 22 da jeg fik min søn men, for ce 2½år siden stod jeg faktisk og ikke ville have børn, fordi så skulle man føde tænk hvis det gjorde ondt og jeg skulle klippes og alle tanker røg igennem mit hovede helt vildt, så fandt jeg min kæreste og vup så var de følelser forsvundet for første gang i mit liv også besluttede vi os for af prøve og jeg smed p-pillerne også ville vi tage den der fra når jeg blev gravid var det fordi det var en kæmpe gave til os, men hø hø der gik kun 3 mdr havde nu ikke regnt med det gik så stærkt hihihihi.. der var bid jubii.. alt ved graviditeten var fantastisk, fødselen møg hård men VI har verdens dejligste dreng der snart bliver et år kan livet bare blive bedre nej overhovede ikke det er verdens dejligste følelse af være mor

waaaaw En historie

Jeg havde de tanker i starten da vi valgte at starte. MEN efter så langtids venten nu (snart 2 år) Så er jeg mere end klar

Vil gå gennem ild og vand for at få lov til at få vores ønske barn

Anmeld

30. januar 2011

Nadia Foged

Hej

Jeg er 19 år bliver 20 i juli og er sat til 23 juni

Mit var ikke planlagt at jeg skulle have barn i sådan en tidlig alder, men jeg har det faktisk rigtig godt med det selvom jeg står alene. mange folk kommentere jo at man ikke er ret gammel, men jeg synes faktisk det er fint, for så kan jeg opleve en hel masse med mit barn og har stadig en masse fremtidsmuligheder da jeg netop er ret ung nu hvor jeg får mit barn

har altid ønsket at være ung når jeg fik børn, netop for at kunne dele en del glæder i både deres og mit liv

Anmeld

30. januar 2011

CiSo

Kruse90 skriver:

Sikke en fantastisk historie
Jeg forstår fuldt ud dig valg. Det må være den størte gave man overhovedet kan få

At blive mor er den største gave.. 

Jeg  for at storken meget snart kommer forbi jer, og du får lov til at opleve det største her i livet, at give alt sin kærlighed til sådan et lille menneske! 

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

SanneBoe skriver:

Ja, jeg har egentlig altid sagt at jeg ikke skulle have børn, man da jeg mødte min mand for mange år siden og har fundet ud af han er manden i mit liv, ændrede jeg mening.

Jeg var på stærk smertestillende medicin (grundet 3. gradsforbrænding af min hånd) og nogle af alle pillerne, gik åbenbart ind og opløste p-staven --- hvilken lægen li havde glemt at fortælle, så pludselig var stregerne der og vi havde valgte, vi gik længe og overvejede hvad vi skulle, men HELDIGVIS valgte vi rigtigt.

Da Lauge var 2 mdr, var jeg total skruk igen og ville gerne have en mere, jeg har selv en bror med et års mellemrum og har altid været bedste venner med ham og det kunne jeg også godt tænke mig for mine børn, og manden var heldigvis med på ideen, da han nærmest er enebarn (der er 10 år imellem ham og hans bror), så den dag i dag har vi to drenge fra 2010 .

Og der kommer da helt sikkert en efternøler om nogle år

sådan Ja godt i valgte det i gjorde.
Men det var da en svipser fra lægens side.

Jeg har altid villet have børn Har altid vidst at det var det jeg skulle

Så er det bare smadder hårdt at vi ikke kan selv

Anmeld

30. januar 2011

Hvem?

Kruse90 skriver:

sådan Ja godt i valgte det i gjorde.
Men det var da en svipser fra lægens side.

Jeg har altid villet have børn Har altid vidst at det var det jeg skulle

Så er det bare smadder hårdt at vi ikke kan selv

Han var godt nok også meget ked af det, lægen. Men alle kan jo lave fejl.

Ja, det er simpelthen så synd for jer - har i egentligt hørt mere?

Anmeld

30. januar 2011

B&J

Kruse90 skriver:

waaaaw En historie

Jeg havde de tanker i starten da vi valgte at starte. MEN efter så langtids venten nu (snart 2 år) Så er jeg mere end klar

Vil gå gennem ild og vand for at få lov til at få vores ønske barn

jaaa det gør i det kan jeg da læse igennem de indlæg du laver engang i mellem og STORT respekt for jer det må være verdens hårdeste kamp og så stolt af jer der kæmper og kæmper og når i endelig får drømme barnet syntes det er kæmpe stort er så glad på de forælders vejne der får deres ønske ønske barn og især når de har kæmpet og gået igennem ild og vand

håber virkelig for jer der snart kommer en spir til jer det har i fortjent

Anmeld

30. januar 2011

mor-til-vanessa

har ville være mor lige siden jeg var 16, men synes så det lige var lidt tidligt og skulle lige have en uddannelse. blev gravid da jeg var 22 og det var helt planlagt og var super lykkelig. synes også jeg havde ventet mange år, så jeg var virkelig klar.

nu har jeg en lækker pige på 1 år og er lige påbegyndt ny uddannelse.

jeg ved ikke hvorfor jeg ville være "ung" mor, tror bare jeg har det der mor gen, det er bare noget jeg skal/skulle være. glæder mig allerede til der kommer en mere engang i fremtiden. 

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

Nadia Foged skriver:

Hej

Jeg er 19 år bliver 20 i juli og er sat til 23 juni

Mit var ikke planlagt at jeg skulle have barn i sådan en tidlig alder, men jeg har det faktisk rigtig godt med det selvom jeg står alene. mange folk kommentere jo at man ikke er ret gammel, men jeg synes faktisk det er fint, for så kan jeg opleve en hel masse med mit barn og har stadig en masse fremtidsmuligheder da jeg netop er ret ung nu hvor jeg får mit barn

har altid ønsket at være ung når jeg fik børn, netop for at kunne dele en del glæder i både deres og mit liv

Det forstår jeg godt
Held og lykke fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.