Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Kruse90

SanneBoe skriver:

Han var godt nok også meget ked af det, lægen. Men alle kan jo lave fejl.

Ja, det er simpelthen så synd for jer - har i egentligt hørt mere?

tak søøde.

Nej desværre. Skal nok komme med en kæææmpe opdatering når vi ved noget hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Sof

Fordi jeg ikke går ind for abort når jeg er i et fast forhold, økonomien og uddannelsen er i orden.

Derudover tror jeg også at al ting sker af en grund og at jeg ikke kommer ud for noget der er hårdere end at jeg kan klare det og indtil videre passer det meget godt.

Jeg fik Silje da jeg var 19 og venter nr. 2 nu i en alder af 24, jeg bliver 25 1½ måned efter termin

Men begge mine er ups'ere, så det er jo ikke fordi jeg har planlagt at jeg skulle være ung mor, men er nu glad for mit valg i dag

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

B&J skriver:

det gør i det kan jeg da læse igennem de indlæg du laver engang i mellem og STORT respekt for jer det må være verdens hårdeste kamp og så stolt af jer der kæmper og kæmper og når i endelig får drømme barnet syntes det er kæmpe stort er så glad på de forælders vejne der får deres ønske ønske barn og især når de har kæmpet og gået igennem ild og vand

håber virkelig for jer der snart kommer en spir til jer det har i fortjent

årrh tusinde tak
Det var sødt sagt, det varmer

Selvom vi har valgt det i så ung en alder, som nogle syntes, så er vi mere end klar, og er sikre på at vi kan give vores barn det det behøver

Vi glæder os begge mere end nogen anden, og vores forældre ligeså

Anmeld

30. januar 2011

morethanperfect

Jeg har altid gerne ville være ung mor .. Der er mange der siger jeg er den fødte mor .. .. Har drømt om at få et barn siden jeg var 16 - 17 år , men det var lidt ford tidligt og ikke med den rigtige

Har passet min lillesøster siden vi var små(min mor døde da jeg var 5 og hun 3 , og min far drikker) , så jeg har altid været vandt til der har været én jeg skulle tage hånd om .. Selvf. er det dobbelt så dejligt at få en søn der er min egen .. Det er den største glæde i livet ! <3 <3

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

mor-til-vanessa skriver:

har ville være mor lige siden jeg var 16, men synes så det lige var lidt tidligt og skulle lige have en uddannelse. blev gravid da jeg var 22 og det var helt planlagt og var super lykkelig. synes også jeg havde ventet mange år, så jeg var virkelig klar.

nu har jeg en lækker pige på 1 år og er lige påbegyndt ny uddannelse.

jeg ved ikke hvorfor jeg ville være "ung" mor, tror bare jeg har det der mor gen, det er bare noget jeg skal/skulle være. glæder mig allerede til der kommer en mere engang i fremtiden. 

sådan har jeg det også

jeg føler at jeg er mor, men mangler et barn

Anmeld

30. januar 2011

B&J

Kruse90 skriver:

årrh tusinde tak
Det var sødt sagt, det varmer

Selvom vi har valgt det i så ung en alder, som nogle syntes, så er vi mere end klar, og er sikre på at vi kan give vores barn det det behøver

Vi glæder os begge mere end nogen anden, og vores forældre ligeså

ung som gammel ja der er da granser også i mit hovede men hvis barnet har kærlighed trykhed og det, det behøber ja så er der vis ikke mere i det og maner man er 110% klar jamen så er man sku klar

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

Sof skriver:

Fordi jeg ikke går ind for abort når jeg er i et fast forhold.

Derudover tror jeg også at al ting sker af en grund og at jeg ikke kommer ud for noget der er hårdere end at jeg kan klare det og indtil videre passer det meget godt.

Jeg fik Silje da jeg var 19 og venter nr. 2 nu i en alder af 24, jeg bliver 25 1½ måned efter termin

sådan

Anmeld

30. januar 2011

mor-til-vanessa

Kruse90 skriver:

sådan har jeg det også

jeg føler at jeg er mor, men mangler et barn

jeg tror der snart kommer et til dig

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

morethanperfect skriver:

Jeg har altid gerne ville være ung mor .. Der er mange der siger jeg er den fødte mor .. .. Har drømt om at få et barn siden jeg var 16 - 17 år , men det var lidt ford tidligt og ikke med den rigtige

Har passet min lillesøster siden vi var små(min mor døde da jeg var 5 og hun 3 , og min far drikker) , så jeg har altid været vandt til der har været én jeg skulle tage hånd om .. Selvf. er det dobbelt så dejligt at få en søn der er min egen .. Det er den største glæde i livet ! <3 <3

Det hører jeg også tit.

Det gør mig ondt

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

B&J skriver:

ung som gammel ja der er da granser også i mit hovede men hvis barnet har kærlighed trykhed og det, det behøber ja så er der vis ikke mere i det og maner man er 110% klar jamen så er man sku klar

Ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.