Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Nalle

Kruse90 skriver:

Det tænker jeg også
Syntes det må være så fantastisk.
Hvordan har don omgangskreds og din familie taklede det?

Min far har jeg aldrig rigtig snakket med, så hans mening var ret ligegyldig den var noget i retning af " du ødelægger dit liv " min kommentar var så, " ødelagde jeg dit liv " han fik selv mig da han var 20.

Ellers har resten af min familie taget det så godt, de forguder begge børn, rigtig meget!

Mine kammerater tror jeg ikek helt kan sætte sig ind i det med babyer og bleer men der er her endnu, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

Jeg tror altid jeg vil tænke at jeg har ''spildt'' min unge år.
Men det er jo forskellige meninger

Jeg er sikker på at folk der bliver unge forældre, kan give deres børn lige så gode opvæktvilkår, som folk der nærmer sig de 30 eller derover inden de får børn

Det tror jeg ikke de kan....jeg tror ikke på man er samme sted og i forhold til den tryghed og det fundament man har skabt omkring de 30 år der tror jeg det er til børnenes bedste...man har fundet sig selv på en anden måde og er blevet voksen...så jeg tror på det er til gavn for både forældre og børn.

Men det er jo alta ndet lige nemmere at snakke om når man ser og ser tilbage, ikke...da jeg fik børn og skabte min familie der ville jeg have rystet på hovedet af mig selv og det jeg siger som den mere voksne Eva...og sådan erd et jo bare...men som skrevet så ville jeg aldrig igen vælge at blive mor som 22 årig..hvis det kunen gøres om..

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Nalle skriver:

Min far har jeg aldrig rigtig snakket med, så hans mening var ret ligegyldig den var noget i retning af " du ødelægger dit liv " min kommentar var så, " ødelagde jeg dit liv " han fik selv mig da han var 20.

Ellers har resten af min familie taget det så godt, de forguder begge børn, rigtig meget!

Mine kammerater tror jeg ikek helt kan sætte sig ind i det med babyer og bleer men der er her endnu, hehe.

mine og jan forældre ved det også.

Og deres begges kommentarer var: Føler man sig sikker på hinanden i en alder af 20, ja så føler man sig nok lige så sikker som i en alder af 30.

De glæder sig alle 4 og er kede af vi skal gennem barnløshedsbehandling. Men det er vejen frem for os

De ''gamle'' veninder og venner fra min barndomsby kan slet ikke sætte sig ind i det, de bakkede allrede ud da vi købte hus sammen. Men igen det må de om, og kan de ikke være glade på vores vegne har jeg ikke noget at bruge dem til. Så forstår godt dit svar til din far.

Heldigvis har jeg fået en masse dejlige nye veninder efter jeg er startet på hg, som sagtens kan sætte sig ind i det, og glæder sig til at følge med

Kram

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Det tror jeg ikke de kan....jeg tror ikke på man er samme sted og i forhold til den tryghed og det fundament man har skabt omkring de 30 år der tror jeg det er til børnenes bedste...man har fundet sig selv på en anden måde og er blevet voksen...så jeg tror på det er til gavn for både forældre og børn.

Men det er jo alta ndet lige nemmere at snakke om når man ser og ser tilbage, ikke...da jeg fik børn og skabte min familie der ville jeg have rystet på hovedet af mig selv og det jeg siger som den mere voksne Eva...og sådan erd et jo bare...men som skrevet så ville jeg aldrig igen vælge at blive mor som 22 årig..hvis det kunen gøres om..

nej Men det er din holdninge
Jeg vil ikke udelukke at jeg ser sådan på det, for det ved jeg ikke endnu.

Men i mit tilfælde ser jeg ikke en 30 årig som ældre end mig ( kun når du kigger på tallene )

Anmeld

31. januar 2011

Nalle

Kruse90 skriver:

mine og jan forældre ved det også.

Og deres begges kommentarer var: Føler man sig sikker på hinanden i en alder af 20, ja så føler man sig nok lige så sikker som i en alder af 30.

De glæder sig alle 4 og er kede af vi skal gennem barnløshedsbehandling. Men det er vejen frem for os

De ''gamle'' veninder og venner fra min barndomsby kan slet ikke sætte sig ind i det, de bakkede allrede ud da vi købte hus sammen. Men igen det må de om, og kan de ikke være glade på vores vegne har jeg ikke noget at bruge dem til. Så forstår godt dit svar til din far.

Heldigvis har jeg fået en masse dejlige nye veninder efter jeg er startet på hg, som sagtens kan sætte sig ind i det, og glæder sig til at følge med

Kram

Hvor dejligt!

Det kan nok snart lykkedes for jer, det jeg sikker på

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Nalle skriver:

Hvor dejligt!

Det kan nok snart lykkedes for jer, det jeg sikker på

Tak
Det varmer at der er så mange der tror på det.

Anmeld

31. januar 2011

Nalle

Kruse90 skriver:

Tak
Det varmer at der er så mange der tror på det.

Ihvertfald held og lykke med det hele

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Nalle skriver:

Ihvertfald held og lykke med det hele

tusinde tak

Anmeld

31. januar 2011

Maja_4000

Fordi jeg altid har villet have mit første barn inden jeg blev 25 .. Da jeg så fandt en mand som havde samme ønske , så vi ingen grund til at vente 

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Maja_4000 skriver:

Fordi jeg altid har villet have mit første barn inden jeg blev 25 .. Da jeg så fandt en mand som havde samme ønske , så vi ingen grund til at vente 

sådan har jeg det også
Og gerne alle sammen inden 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.