Hvorfor valgte du at blive ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.705 visninger
92 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Kruse90

Hej piger

Ja kunne godt tænke mig at vide hvorfor har du valgt at blive ung mor. 25 og derunder

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Ellim

Nu er jeg desværre ikke blevet mor endnu.. MEN hvis alt går efter planen er jeg det inden de 25..

Grunden til at jeg gerne vil være ung mor er at det tiltaler mig i høj grad - og jeg føler at jeg allerede er mor, men mangler et barn Lyder lidt skørt.. Men jaahh!!

Har bare altid vidst at jeg ville få børn tidligt.. Det er min største mission i livet

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

Ellim skriver:

Nu er jeg desværre ikke blevet mor endnu.. MEN hvis alt går efter planen er jeg det inden de 25..

Grunden til at jeg gerne vil være ung mor er at det tiltaler mig i høj grad - og jeg føler at jeg allerede er mor, men mangler et barn Lyder lidt skørt.. Men jaahh!!

Har bare altid vidst at jeg ville få børn tidligt.. Det er min største mission i livet

sådan har jeg det ogsåå

Anmeld

30. januar 2011

Ellim

Kruse90 skriver:

sådan har jeg det ogsåå

Ellers noget nyt hos jer?

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

Ellim skriver:

Ellers noget nyt hos jer?

Vi venter på svar på blodprøver. og de er længe under vejs.
senest den 8 marts. der kunne gå 6-8 uger efter jan fik dem taget.

Ventetiden er ulidelig

Anmeld

30. januar 2011

Ellim

Kruse90 skriver:

Vi venter på svar på blodprøver. og de er længe under vejs.
senest den 8 marts. der kunne gå 6-8 uger efter jan fik dem taget.

Ventetiden er ulidelig

Ihhh altså.. Det er godt nok længe... Det er P*SSE IRRITERENDE!! Håber virkelig snart der sker noget, både hos jer og her.. For sørensen da..

Anmeld

30. januar 2011

CiSo

Jamen jeg tog valget af den grund, at det passede ind i mit liv nogenlunde.. Jeg kunne nå at blive færdig med gymnasiet og så tage et års barsel og bagefter uddanne mig videre! 

Jeg var egentlig ikke bange ved tanken om et barn, og følte mig faktisk også klar til at tage mig af et barn.. Så derfor valgte jeg at få Cilas, planlagt var han ikke men alligevel er han den største gave jeg har fået i mit liv.. 

Jeg var 18 år gammel, da jeg fandt ud af jeg var gravid..

Anmeld

30. januar 2011

Sabsy

Kruse90 skriver:

Hej piger

Ja kunne godt tænke mig at vide hvorfor har du valgt at blive ung mor. 25 og derunder

Kram

Jeg fik barn fordi han var ønsket - helt op til stjernene.. Også ville vi begge gerne "vokse" op med vores barn, da min mands far først fik ham som 52 årig har det gjort de ikke har oplevet meget sammen - og han var ved St miste sin far efter 1 1/2 mdr i koma - ville Jaspar gerne være "unge" med Benjamin..Også er han bare det kærlighedsbaen vi har ønsket os.. Ved ikke on det gav mening?

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

sophieamalia skriver:

Jamen jeg tog valget af den grund, at det passede ind i mit liv nogenlunde.. Jeg kunne nå at blive færdig med gymnasiet og så tage et års barsel og bagefter uddanne mig videre! 

Jeg var egentlig ikke bange ved tanken om et barn, og følte mig faktisk også klar til at tage mig af et barn.. Så derfor valgte jeg at få Cilas, planlagt var han ikke men alligevel er han den største gave jeg har fået i mit liv.. 

Jeg var 18 år gammel, da jeg fandt ud af jeg var gravid..

Sikke en fantastisk historie
Jeg forstår fuldt ud dig valg. Det må være den størte gave man overhovedet kan få

Anmeld

30. januar 2011

B&J

jeg er 23 var 22 da jeg fik min søn men, for ce 2½år siden stod jeg faktisk og ikke ville have børn, fordi så skulle man føde tænk hvis det gjorde ondt og jeg skulle klippes og alle tanker røg igennem mit hovede helt vildt, så fandt jeg min kæreste og vup så var de følelser forsvundet for første gang i mit liv også besluttede vi os for af prøve og jeg smed p-pillerne også ville vi tage den der fra når jeg blev gravid var det fordi det var en kæmpe gave til os, men hø hø der gik kun 3 mdr havde nu ikke regnt med det gik så stærkt hihihihi.. der var bid jubii.. alt ved graviditeten var fantastisk, fødselen møg hård men VI har verdens dejligste dreng der snart bliver et år kan livet bare blive bedre nej overhovede ikke det er verdens dejligste følelse af være mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.